Program öppnas inte

Permalänk

Program öppnas inte

Har ett problem i XP. När jag försöker öppna ett program, vilket som helst, kommer det bara fram en flik längst nere på skärmen. Programmet körs, men det syns inte på skärmen, om ni förstår vad jag menar. Det enda programmet som "syns" är VLC MediaPlayer och Nero, av nån anledning. Gjorde ett antal ändringar i skärminställningarna, när jag försökt fixa TV-Out. Kan jag ha gjort något konstigt där? Även kontrollpanelen, den här datorn och sånt vill inte heller öppnas. hjälp mig!

Visa signatur

P4 3.4 Ghz, 1024 mb RAM, Geforce 6800
17" TFT

Permalänk

Programmens huvudfönster kan ha fastnat permanent i tv-out fönstret. Aktivera tv-out:en och dra tillbaka fönstrena och stäng sedan av det. Problemet bör vara fixat då.

Visa signatur

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Synology DS920+ - Samsung Galaxy S24 Plus 512GB

Permalänk

Grejen är den att inget syns på TV:n, dock verkar datorn ha uppfattat TV som en andra bildskärm. Alltså kan ag inte ändra något från TV:n. Av någon anledning kan man öppna mediespelare. Hjälp!

Visa signatur

P4 3.4 Ghz, 1024 mb RAM, Geforce 6800
17" TFT