Samurize?! Varför?

Permalänk
Medlem

Samurize?! Varför?

Hejsan!!

Det är så att jag tankar ner samurize och vill styla mitt skrivbord lite. Har läst det mesta på hemsidan sökt på forumet goggle etc. Men blir f*n inte klokare. Ursäkta att jag är upprörd men det blir lätt så när man pillar i timmar och det vägrar funka!

Någon som kan tipsa om färdiga configs med lite saker, eller nån bra sida som visar eller om till och med någon orkar att adda mig på msn och hjälpa. Skulle vara sjysst.

MSN:kurdass@hotmail.com

EDIT: Inga configs på deras hemsida tillfrededställer mig.

Tack på förhand!

Visa signatur

Kommer snart...

Permalänk
Medlem

Det finns ju massor med configs, plug-ins etc på deras hemsida! Vad är det som dom inte har som du behöver? Jag använder ett av deras configs som jag gjort om lite för att passa mina behov, bild på detta finns här:
http://goodspeed.no-ip.info/desktop.jpg

Visa signatur

Jodå så att..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cambora
Det finns ju massor med configs, plug-ins etc på deras hemsida! Vad är det som dom inte har som du behöver? Jag använder ett av deras configs som jag gjort om lite för att passa mina behov, bild på detta finns här:
http://goodspeed.no-ip.info/desktop.jpg

Jag sa ju att jag försökt, om du vill vara as snäll så adda mig och hjälp mig en snabbis, lär mig fort!
Vem vet du kanske får nått för det! SNÄLLA!!!

Visa signatur

Kommer snart...

Permalänk
Medlem

Jag laddade hem configen "Falcone v1.2". Högerklickade sen på samurize och valde att köra den som config, högerklickade sen igen på samurize ikonen och valde "Edit config file...", nu får du upp verktygen för att göra den precis som du vill ha den. Klicka på en mätare så får du fram valmöjligheter för utseende, funktion etc. Det enda som sätter gränser är din kreativitet. Bara köra hårt! Och som sagt, jag vet inte vilken sorts information du saknar som itne finns på samurize's hemsida....

Visa signatur

Jodå så att..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cambora
Jag laddade hem configen "Falcone v1.2". Högerklickade sen på samurize och valde att köra den som config, högerklickade sen igen på samurize ikonen och valde "Edit config file...", nu får du upp verktygen för att göra den precis som du vill ha den. Klicka på en mätare så får du fram valmöjligheter för utseende, funktion etc. Det enda som sätter gränser är din kreativitet. Bara köra hårt! Och som sagt, jag vet inte vilken sorts information du saknar som itne finns på samurize's hemsida....

Det jag saknade var en Tutorial som funkade bra, dom hade en simpel som man gjorde en liten cpu mätare. Inget annat för att utveclkla till mer avancerat.

Tack för hjälpen, får se hur det går...

EDIT: ingår din startmeny etc i den configen du har?

Visa signatur

Kommer snart...