SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Allt är väl i princip billigt på eBay med dagens dollarkurs.

Permalänk
Medlem

Köpte en Cisco ATA186 ifrån Ebay för 650:-, den kostar 2500:- på Dustin
+ en Cisco 2924 XL switch för 600:- (kanske inte så jäkla billigt men bra pris ändå)

Ser jag som ett par klipp

*edit*
Tydligen vet jag inte vad jag köper Det ska vara en 2924 XL Switch (22st 10/100 & 2st 100FX)

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem

Mitt grafikkort är jag nöjd med Sparade kanske en tusing eller nåt, ATi Radeon 9800 Pro AIW. Köpte det för ett ganska bra tag sedan.

Även 2.5" IDE -> USB2 adapter som funkar prima till en gammal 6GB disk.

Visa signatur

"..make the move over to a rackmount case, because rackmount cases get you chicks.."
-- Routermonkey

Permalänk
Medlem

Arsenals matchtröja säsongen 2004/2005 med hela truppens autografer.

Permalänk
Medlem

...

När jag köpte min Canada Goose Expidition för 2500kr plus frakt, Orginal inga copya som man kan köpa under 100dollar, gjorde jag nog ett ganska bra klipp.. Eftersom en av min polare köpte den för 5000kr här i Sverige, för halva priset asså :).

En annan bra deal var väl en Sony memory stick duo pro 512meg för 690kr, då kostade den ca 1300kr i Sverige..

Kommer nog köpa mera gerjer på ebay

Visa signatur

------------

Permalänk
Medlem

jag har köpt alla tre juventuströjorna med ibrahimovic på ryggen för många många hundralappar billigare än det skulle kostat. Riktigt rikgt bra kopior!!

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett golfset (från olika säljare) fick järnklubborna Callaway X-16 Pro för $321 kostar nya i sverige ca $1000 och nya i USA $700 och så blev det en ERC Fusion för $160 istället för 4000 eller vad dom ligger på hemma. En helt ny Callaway Forged Vintage 56*med plast o prislapp ($119) för $66
plus att jag köpte en bag,putter,trä 4a totalt så sparade jag ca 15k på att köpa på ebay istället. Alla grejer är 8,5/10 eller helt nya så jag är jävligt nöjd!

Visa signatur

Solna aik - Snart på en grusplan nära dig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supergnu
Jag köpte ett golfset (från olika säljare) fick järnklubborna Callaway X-16 Pro för $321 kostar nya i sverige ca $1000 och nya i USA $700 och så blev det en ERC Fusion för $160 istället för 4000 eller vad dom ligger på hemma. En helt ny Callaway Forged Vintage 56*med plast o prislapp ($119) för $66
plus att jag köpte en bag,putter,trä 4a totalt så sparade jag ca 15k på att köpa på ebay istället. Alla grejer är 8,5/10 eller helt nya så jag är jävligt nöjd!

Asiaterna gör miljoner på att piratkopiera klubbor, är du hel säker att du har fått original?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Recention på mp3 spelaren som önskades av warhammereldar1 finns på:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=4648795...