Permalänk
Medlem

Pulserande uppkoppling

Jag har bostreams X-stream+ 5/"någonting" jag har fått nått problem när jag ska ladda hem saker. I dc kopplas jag upp men efter några sekunder kopplas jag ner igen och i explorer kan jaf inte ladda ner nånting.

Jag hade samma problem för ett år sen (ca) och jag försökte med att instalera om win och kolla virus och annat men det hjälpte inte. Men efter ett tag så blev det normalt igen och nu har det kommit tillbaka som sagt.

Jag tror att det fungerar felfritt när man laddar upp saker.

Någon som vet va felet är???

Visa signatur

[DFI-Lanparty UT NF4 SLI-D][Opteron 146 2Ghz][2*512MB Crucial PC4000 BallistiX Tracer ][Connect 3D X800GTO]

Permalänk
Medlem

spyware?

Visa signatur

// QuInT

Permalänk
Medlem

ja har kollat med adaware men det hjälpte inte heller

Visa signatur

[DFI-Lanparty UT NF4 SLI-D][Opteron 146 2Ghz][2*512MB Crucial PC4000 BallistiX Tracer ][Connect 3D X800GTO]

Permalänk
Medlem

när jag får jobbiga problem så bara blåser jag disken/partitionen och installerar om OSet, bara ett tips

Permalänk
Medlem

har redan prövat det....hjälpte inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

router? brandvägg? är det bara ie som slutar funka? testat firefox? samma problem där?

nej på alla frågor? ring supporten!
http://www.bostream.com/controller_service.php?action=service...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
när jag får jobbiga problem så bara blåser jag disken/partitionen och installerar om OSet, bara ett tips

När jag har jobbiga problem försöker jag åtminstone lösa dem.

Permalänk
Citat:

OS:et? Du menar windows nu, väl? Jag kan inte tänka mig några andra OS där den metoden skulle lösa något...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ungefär som att man skulle sälja bilen när man fick problem med att starta den på morgonen.. töntigt.. försök lösa problemet istället..

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tnakka
router? brandvägg? är det bara ie som slutar funka? testat firefox? samma problem där?

nej på alla frågor? ring supporten!
http://www.bostream.com/controller_service.php?action=service...

Jag provade nyss med firefox och fungerade, om möjligt, sämre..
Ska ta och ringa supporten

Visa signatur