Behövs drivrutiner till moderkort?

Permalänk
Medlem

Behövs drivrutiner till moderkort?

ska formatera syrrans bärbara dell dator .. som är 2n 2.0 ghz
undrar om man behöer drivrutiner för moderkort.. m.m.?

för jag har inga på skriva

och i så fall vart får jag tag på dem

grafikortet som den har är ett radeon 7500 eller något likande.. vart hittar dem dem drivrutinerna är det samma som till dem vanliga radeon graffen ?

tacksam .. för bra och seriöst svar . eftersom datorn håller på att formateras nu!

Visa signatur

walls dont lite

Permalänk
Medlem

http://www.dell.se , logga in med service-taggen och ta hem alla drivrutiner som behövs.
Btw/ Lite fel forumdel...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Om det är XP du skall installera är det inga problem.
Om du vill så kan du kolla på dells hemsida om det finns några uppdateringar till den maskinen din syster har. Drivrutiner till grafikkortet kan du tanka på atis hemsida

Visa signatur

I'm taking you out Funfrock, and NOT for pizza!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisse Jöök
Om det är XP du skall installera är det inga problem.
Om du vill så kan du kolla på dells hemsida om det finns några uppdateringar till den maskinen din syster har. Drivrutiner till grafikkortet kan du tanka på atis hemsida

vad e adressen till Atis hemsida ?

Visa signatur

walls dont lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prakt6
vad e adressen till Atis hemsida ?

Är du helt handlingsförlamad?
http://www.ati.com/

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad & ämnesraden redigerad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

man måste skriva in någon kåd för att få till gång til drivrutiner åp dells hemsida,.

tror inte att datorn jag har e regga på hemsidan :/.. hur får jag ta på drivrutinerna ? .. finns det ingen bra sida ?

Visa signatur

walls dont lite

Permalänk

Koden du ska skriva in är väl servicetagg numret,sitter under datorn på en lapp!

Visa signatur

Stefannorr: Dell 9300-1,86 ghz-1024 -60 GB/7200-NEC 6500-Nvidia Geforce 256 mb-17 WXGA