Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Rekommenderar ni detta?

tja, ska köpa nytt chassi eftersom mitt är så tråkigt och fult, men har inte så mycket pengar. Jag funderade på det här:
http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASPXD2BLC-40...

är det nåt ni skulle rekommendera?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

verkar ju ett bra chassi ....kör på bara:D

Permalänk
Medlem

funkar nog helt ok..verkar som ett bra chassi

Permalänk

min kompis har chassit och han säger nätagget låter väldigt mycket

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Och jag har hört att folk klagat på att orginalfläktarna väsnas en hel del men gillar du det så kör på det! Tycker det är snyggt.

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

Jag har det chassit och det fungerar bra, men ett tips, byt ut de medföljande chassi fläktarna. De är verkligen ljudliga.

Permalänk
Medlem

Jag hade oturen med att hålen var missanpassande för cd-romarna på en sidan. Annars är det som de andra skriver. Högljudda fläktar, inte så stabil konstruktion o.s.v

EDIT: Rekommenderar jag det: Nej.

Finns bättre för samma pris. Antec 1040 på datorhandel t.e.x

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

skulle inte köpa det chassit, då man får bättre kvalite för pengarna, som Frantic sa: Antec 1040
det är ett bra chassi, inget "rassel" chassi

Visa signatur

AMD A64 3000+, MSI K8N neo patinum, 512 twinmos
FX5600 XT 256mb,ide maxtor 160gb, 120gb, SATA 80gb + 80gb

Permalänk
Avstängd

fläktarna låter väldigt mycket och displayen viser inte C utan F och kan inte ställas om men anars är chassitet väldigt stabit i formen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olof102
fläktarna låter väldigt mycket och displayen viser inte C utan F och kan inte ställas om men anars är chassitet väldigt stabit i formen.

Min visar C

Jag tycker det är ett bra chassi förutom fläkt gallren som hindrar en massa luft men de är ju enkla att ta bort. Men ska man ha det chassit så är det ett måsta att byta fläktarna.