Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noldor
Lian Li är STIL, KLASS, KVALITET och ELEGANT. Andra chassin som tex xchaser är bara smaklöst och vidrigt. Smaklöst. Lian LI däremot är smakfullt.

Ok, skulle inte tacka nej till ett lian li chassie, men alla har inte 2500kr att lägga ut på ett chassie.. Är tveksam till 1200kr tom, men det är inte värt att köpa ett för typ 500.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

Jag rekomenderar coolermaster centurion 5, har sj ett sådant, finns på shg.biz. jävligt snyggt och med bra kylningsmöjligheter, (hela frpnten är ett nät, och har du bara 1 eller 2 optiska enheter så kan du få in 3 st 120mm fläktar i fronten och en därbak

Permalänk
Medlem
Citat:

Lian Li är STIL, KLASS, KVALITET och ELEGANT. Andra chassin som tex xchaser är bara smaklöst och vidrigt. Smaklöst. Lian LI däremot är smakfullt.

Helt rätt..!

Älskar deras "inredning"..

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem

Lian Lis chassin har utseendefördelen att de är rätt diskreta men jag tycker verkligen inte de är några desingmässiga mästerverk. Ett chassi ska vara stilrent men det behöver inte vara tråkigt för det. Lian Li är chassitillverkarnas Dressman på designsidan.

Själv är jag väldigt sugen på Antecs kommande P180 men frågan är om jag orkar vänta på det. Där har vi stilren design som ändå vågar vara något speciellt samt att chassits egenskaper på förhand verkar bra.

Permalänk
Medlem

Um... fråga bara...

Om inte mitt likalsinne är helt borttappat är vi i
Modifikationer - eget bygge - chassin forumet så varför
vilja ha ett snyggt chassi.. är det inte snyggt så se till att
fixa det då...

Ett chassi ska ju ha funktionalitet före allt, om det sen är
fult som stryck så finns det ju ett litet mirakel som kallas
dremel. För att inte tala om plastspackel och aluminium-plåt...

Men det är ju bara jag som undrar...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swe06
Jag rekomenderar coolermaster centurion 5, har sj ett sådant, finns på shg.biz. jävligt snyggt och med bra kylningsmöjligheter, (hela frpnten är ett nät, och har du bara 1 eller 2 optiska enheter så kan du få in 3 st 120mm fläktar i fronten och en därbak

Låter riktigt bra det. Men det ser inte ut som ett nät på bilderna där? Kan du kolla så att det verkligen är samma. Finns dessutom 2 sorter. En är lite dyrare och finns inte inne. Fast egentligen.. Ska jag köpa ett nytt chassie så måste det vara ett riktigt bra, vilket lät kosta minst 1000kr. Har ju redan ett fungerande. Inte det bästa, men känns inte värt att köpa ett bara lite bättre.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

och du har ett lian li själv?