WoW gratis första månad??

Permalänk
Medlem

WoW gratis första månad??

Jag vill inte ge ut mitt kreditkortsnummer hälst (Paranoid) och jag har precis fått hem mitt WoW. Hur kan jag få ut gratismånaden utan att vare sig köpa game card eller ge ut kreditkortsnummret?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte inte om du såg det, men det finns TVÅ klistrade WoW-trådar. *suck*

Permalänk
Medlem

...snälla bara svara snabbt?

Permalänk
Medlem

Det går inte. Du måste antingen lämna ut ditt kreditkortsnummer eller skaffa ett spelkort (eng: game card).

Edit: Nu hoppas jag att du också är snäll framöver och postar WoW-relaterade frågor i de klistrade WoW-trådarna.

Permalänk

skriv ett ramdomnummer

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marty78
Det går inte. Du måste antingen lämna ut ditt kreditkortsnummer eller skaffa ett spelkort (eng: game card).

Edit: Nu hoppas jag att du också är snäll framöver och postar WoW-relaterade frågor i de klistrade WoW-trådarna.

Will do, aja då finns de väll inget att göra då...

Permalänk

Ska du inte spela det nu bara för det?

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

Kan man köpa game cards i affärer, t.ex Tradition i göteborg!

Permalänk

Det är nog större risk att du blir rånad i bankomatkön än att nån snor ditt kreditkortsnummer. Spela på du

Permalänk
Medlem

Gamecards börjar säljas i mars tror jag.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Sötast

Varför köpte du ett mmorpg som kostar ~110 kr/mån där ett krav ÄR någon sorts kreditkort / gamecard som är svindyra, om du inte "vill" betala för det?

för att du ska känna dig lite tryggare så kan jag berätta att såna ställen du skriver in ditt CC på, t.ex hos Blizzard har oftast en lika fin säkerhet som din internetbank har, alltså hög säkerhet med minimum risk.

det du kan göra om du verkligen verkligen verkligen inte litar på blizzard eller någon annan för den delen... lås ditt Kreditkort till en viss summa /mån elller summa/gång så ska du nog fan få upp säkerheten ännu mera hoppas allt löser sig

Permalänk
Medlem

Tråd låst.

Permalänk
Sötast

Tråd Upplåst.

Permalänk
Medlem

Vad är det värsta som kan hända?

En hacker som tar all information ifrån blizzards databaser.. :S

Permalänk
Medlem

Det borde gå att ange ett fakat kontonummer och clearingnummer. De kommer inte checka innan första månaden har gått ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Vad är det värsta som kan hända?

En hacker som tar all information ifrån blizzards databaser.. :S

Det hade visserligen varit rätt illa men förhoppningsvis har dom lite koll på grejerna. Å andra sidan hade det varit ganska roligt att se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Det borde gå att ange ett fakat kontonummer och clearingnummer. De kommer inte checka innan första månaden har gått ut.

Det kallas bedrägeri och det vill man inte åka ut för.

Permalänk
Medlem

Kan man verkligen bara hitta på siffror? Finns det inte ett system med checksummor och sånt inbyggt?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Kan man verkligen bara hitta på siffror? Finns det inte ett system med checksummor och sånt inbyggt?

Jo, det lär det finnas och att hitta på ett kortnummer och ett giltighetsdatum som stämmer till det numret är inte särskilld stor chans att man gör.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Kreditkortsnummer funkar ungefär som serielkoder när du installerar spel.

Alltså någon sort algorythm som gör att vissa siffror efter varandra bilder presic det värdet som behövs för att låsa upp spärren.
Kredikortsnummer är naturligtvis 1000 gånger bättre men det går säkert att skapa fajkade nummer med.

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd Låst
Håll er till befintliga trådar

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X