Permalänk
Medlem

Jag kan direkt utan att vara online på spelet säga att Norr inte är dit pilen pekar. Det är Väster ut. Men snygg bild

(jag är nog wurm skadad...)

EDIT: Fel av mig... såg inte att det var det stället han hade målat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Newtown.

meeeeeeeeen så tragiskt..

Permalänk
Medlem

Nåt mindre trevligt som inträffade precis utanför byns murar ;D

Permalänk
Medlem

Alltså, jag står i en sjö med världens brantaste backe framför, jag vågar fan inte gå runt för jag vet inte om jag får gå i flera timmar.

Försökte klättra upp men rammla ner å fick ruskigt ont

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Hehe ligger den där björnen och lurar i vassen än? hehe, han är värre än en gammalgädda.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

jag har inte träffat björnen en enda gång fastän jag varit inloggat en hel drös gånger.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
jag har inte träffat björnen en enda gång fastän jag varit inloggat en hel drös gånger.

Han gömmer sig hela tiden. Jag fick springa för livet när jag blev jagad en gång. Sluta med att jag fick hoppa ut för ett stup och ner i sjön för att överleva... kunde inte röra så mycket på mig efter det (skador) med jag "lived to tell the tale"

Permalänk
Medlem

Björnen äger alla, vi måste stoppa den, men hur?

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/themap.png här är en jätte karta över byn som den ska bli om vi ska bygga privata byggnader. detta är iofs bara början så grina inte om ni inte får någon byggnad ännu.

Ill grönt är existerande byggnader. Andra gröna är planerade byggnader. 1 hus i varje rutan, utom där det är 4. tänkte göra en allmän Smedja/kök där som all har tillgång till.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demandred
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/themap.png här är en jätte karta över byn som den ska bli om vi ska bygga privata byggnader. detta är iofs bara början så grina inte om ni inte får någon byggnad ännu.

Ill grönt är existerande byggnader. Andra gröna är planerade byggnader. 1 hus i varje rutan, utom där det är 4. tänkte göra en allmän Smedja/kök där som all har tillgång till.

Tycker vi skall göra åkern helt rektangulär istället för att klämma in massa småhus i hålen...

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

döda björnen med svärd?

Permalänk

Humfp. Det är bara ett Stort hus i hålet. Dessutom är det ju inte så lätt att riva ner staketet :/

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demandred
Humfp. Det är bara ett Stort hus i hålet. Dessutom är det ju inte så lätt att riva ner staketet :/

Nej, men på något sätt borde det ju gå.. En farmingplats inom SweCstadens trygga murar är ju guld värd.. Massa extra hus är ju grymt onödigt egentligen.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Jo. jag håller med om att hus är onödiga. Men det är en del av våra mer seriösa spelare som skulle vilja ha ett eget hus. Tycker även att en allmän(för bybor. ska fortfarande vara låst.) smedja och kök hade varit bra att ha. För nu så börjar Townhallen bli för liten. Ungen å smedjan där går i nästan 24/7.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demandred
Jo. jag håller med om att hus är onödiga. Men det är en del av våra mer seriösa spelare som skulle vilja ha ett eget hus. Tycker även att en allmän(för bybor. ska fortfarande vara låst.) smedja och kök hade varit bra att ha. För nu så börjar Townhallen bli för liten. Ungen å smedjan där går i nästan 24/7.

Tycker snarare att det är oseriösa spelare som vill ha ett eget hus. I själva verket tjänar byn som helhet ingenting på att var och en har sin egen boning, snarare tvärt om. Hus är en lyx som man kan unna sig när allt annat är färdigt tycker jag.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Sötast

och dom är ändå inte till någon nytta

Vad ska man med ett hus till? man är ett..... släpandes block ändå

Bättre å fixa saker av nytta....

Men detta kaoset.. omg, blir galen

Permalänk
Medlem

Angående försvunna fält så har tre av mina spontant avlidit sedan jag planterat dem. En tanke jag haft är att det inte är en terrorist som vi måste utkalla jihad mot, utan att frön av dålig kvalitet kanske självdör efter ett tag. Några tankar kring detta?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av djonn
Angående försvunna fält så har tre av mina spontant avlidit sedan jag planterat dem. En tanke jag haft är att det inte är en terrorist som vi måste utkalla jihad mot, utan att frön av dålig kvalitet kanske självdör efter ett tag. Några tankar kring detta?

Vore kul om det stämmde. Är nog inte helt omöjligt att det gör det.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Nu har även jag hittat vägen till SweCbyn. Spelar under aliaset 'Mara'.

Permalänk
Medlem

Äntligen framme!!

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Trrevligt staket ni har byggt..... inte....
Jobbigt som fan att ta sig förbi med en vagn för att komma
till vårt läger, som tur var så va det öppet. Räcker det inte att göra staket runt huset och plantagen?

Permalänk
Medlem

Jag väntar med hus tills det viktigaste är färdigt tror jag

kan dock hjälpa till med andras hus.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
http://www.wurmonline.com/packs/Full.jar
http://www.wurmonline.com/packs/base.jar
http://www.wurmonline.com/packs/dev001.jar

Sätt filerna i packs mappen i den mapp du valde.

Tack Tack , Då ska jag återgå till att komma in

Permalänk
Medlem

Hah, kolla (taget ur kanalen #Wurm)

<eck0> invent lives at my place
<Inventorbot> I do?
<Dizzybot> u cant have him!
<eck0> Yes
<Inventorbot> What place is that?
<eck0> you pay rent too
<Artibaton> he used to live at mist..
<Inventorbot> I like hanging out at the swedish town.
<eck0> pfft
<Brallan> Our town?
<Inventorbot> They have 20+ online members, can't understand a word they are saying. It's like a bee hive lol. They all move around so fast XD
<Artibaton> y dont u come hang out at our place for 30secs?
<Inventorbot> Yes Brallan
<Brallan> Muhaha

Han tycker mest om våran stad gubbar! är det inte gutt ? xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av djonn
Det du kan göra är att använda Google eller Yahoo!, söka på Wurmonline.com och kolla den cachade sidan. Det gör jag. Yahoo! verkar ha cachat mer av wikin än Google.

KOmmer bara till förstasidan som är cachad, hur kommer jag till wiki-sidan?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Hah, kolla (taget ur kanalen #Wurm)

<eck0> invent lives at my place
<Inventorbot> I do?
<Dizzybot> u cant have him!
<eck0> Yes
<Inventorbot> What place is that?
<eck0> you pay rent too
<Artibaton> he used to live at mist..
<Inventorbot> I like hanging out at the swedish town.
<eck0> pfft
<Brallan> Our town?
<Inventorbot> They have 20+ online members, can't understand a word they are saying. It's like a bee hive lol. They all move around so fast XD
<Artibaton> y dont u come hang out at our place for 30secs?
<Inventorbot> Yes Brallan
<Brallan> Muhaha

Han tycker mest om våran stad gubbar! är det inte gutt ? xD

Weee, fast vår stad äger ju

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryo Hazuki
Weee, fast vår stad äger ju

Jo, men ändå, han som gjort spelet

Permalänk
Medlem

är på väg imot byn nu, nickar payne

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Hah, kolla (taget ur kanalen #Wurm)

<eck0> invent lives at my place
<Inventorbot> I do?
<Dizzybot> u cant have him!
<eck0> Yes
<Inventorbot> What place is that?
<eck0> you pay rent too
<Artibaton> he used to live at mist..
<Inventorbot> I like hanging out at the swedish town.
<eck0> pfft
<Brallan> Our town?
<Inventorbot> They have 20+ online members, can't understand a word they are saying. It's like a bee hive lol. They all move around so fast XD
<Artibaton> y dont u come hang out at our place for 30secs?
<Inventorbot> Yes Brallan
<Brallan> Muhaha

Han tycker mest om våran stad gubbar! är det inte gutt ? xD

Hahah fifan vad skoj

Citat:

Ursprungligen inskrivet av djonn
Angående försvunna fält så har tre av mina spontant avlidit sedan jag planterat dem. En tanke jag haft är att det inte är en terrorist som vi måste utkalla jihad mot, utan att frön av dålig kvalitet kanske självdör efter ett tag. Några tankar kring detta?

Kanske kan stämma, dock inget jag har sett eller hört något om innan

Permalänk
Medlem

måste man gå runt kullen? jag tar mig inte över den

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.