Permalänk

När jag försöker starta spelet får jag detta felmeddelandet när ja trycker på play http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/wurm.JPG vet någon vad som e fel?

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Hur gör man en flotte?

Permalänk

Jaja nu har man prövat det , Kommer man till swec byn och sen kommer en björn och börjar jaga jag mig in i byn.
Sköna moves björnen hade , Stod där en stund sen hoppa han vidare.
men det är nåt specielt kul med spelet
Men har fortfarande ingen anig på vad jag ska göra i byn.

[EDIT] jag kanske råkade sno en trähög , är inte säker på det men klickade lite och den försvann

Permalänk
Medlem

Har städat lite inne i byn, alla saker som låg och skräpade ligger nu i lagerhaus.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Dempe-X - det är sådana som du som inte kommer bli insläppta sen när vi låser allt.

JAGA ALDRIG NÅGONSIN IN BJÖRNEN! SPRING BORT FRÅN BYN OMEDELBART!
det är bättre att du dör än att 25 st sitter inne utan att kunna arbeta i en halvtimme, samtidigt som kanske fem dör!

save - bra!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Tycker ni är lite hårda ibland. När man är newbie så är man faktiskt nybörjare och greppar inte allt på en gång. Kanske han trodde att byinvånarna hade skills att döda björnen?

Snart vågar man inte fråga något alls, slappna av vetja, det är bara ett spel

Självklart försöker de flesta göra sitt bästa att komma in i liret, det tar sin lilla tid. Alla är inte vana vid denna typen av spel, t.ex jag själv

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
När jag försöker starta spelet får jag detta felmeddelandet när ja trycker på play http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/wurm.JPG vet någon vad som e fel?

Det står att den där log filen innehåller mer. Står det något vettigt i den kanske för de där tyder inte på något alls mer än att något är fel. Själva felet borde stå i log filen.

Random-person: Om du har svårt att hitta din plats i lägret, troligen eftersom vi är ganska många. Så tycker jag du ska fundera på vilken syssla du skulle tycka vara roligast, är det att hugga sten och bygga saker av stenen så ska du gå och lära dig från början. Stenmur kräver ganska hög masonary skill för att man inte ska misslyckas med allt. Om man har 1.0 i masonary kommer man bara stå där och slösa sten då man inte får fast något i muren. Då är de bättre du går och samlar lite sten för att göra "enkla" saker först. Nu har jag själv ingen koll på masonary men eftersom stenmur kräver en del måste de finnas något enklare för att börja få lite skill.

Allt snack om prioritering tycker jag riktas lite halv snett, varför inte börja med att få det lugnt i staden så vi sedan kan lägga tid på att arbeta med det som behövs? Som det är nu (iaf igår när jag titta förbi) så sprang alla runt och "vimsade" mer eller mindre. Jag tror på att låsa hela staden för endast invånare. Och så kör vi på samma sätt som för Lagret, man får se till att man är med på listan på ett eller annat sätt. Då slipper vi folk som är nya som bara traskar på rakt in i staden och börjar skrika om frågor och mat. Det verkade fungera i Kyara för när jag var där så hade jag inte ens chans att komma in eller nära de som för tillfället var där.

Tillslut vill jag bara börja fundera på en sak. Vad tror ni om tanken att vi är för många just nu? Känns det inte väldigt fullt för er också? Det blir aldrig lugn och ro, där alla vet vad de ska göra och kan göra, som i början när vi var max 5-10 pers. Jag säger inte att jag vill direkt kasta ut några men jag ville igentligen bara höra lite åsikter från er om tanken.

Och sen sist men inte minst bör vi fundera på möjliga anfall från Sye, hon är inte förtjust i Eir's slott så om hon kommer och får se vår by lär de inte finnas mycket kvar sen. Ingen här kan döda henne så börja inte tänk på vapen efter den här texten. Jag snackade med Eir igår om vakt tornet som vi hämtade lera för, jag kunde inte hitta något i wikin om hur de fungerar men det borde vara ganska effektivt med tanke på att de kostar en del. Eir har inte alla bricks som krävs ännu men när hon har det tror jag vi kan börja bygga nästan.

EDIT till robfox: Ja du har helt rätt, i alla mina "arga" inlägg här så har jag försökt påpeka att frågor som inte är besvarade i FAQen är mer än välkommna (om de är någorlunda smarta) men jag hoppas att du förstår hur jobbigt det är att försöka leda en by med 20pers utan att någon blir arg. Alla 20 tänker och agerar annorlunda och jag har full förståelse för att som ny är de svårt, det jag säger är bara att spelet inte är som CS eller Doom, där allt är att sikta på huvudet och skjuta (ungefär ) Här är det mer tänka själv och komma igång i tankesättet för spelet, allt finns inte i någon "Så här blir du bäst på spelet FAQ" utan jag drog bara grunderna i min. Jag hade kunnat skriva 5sidor till men då hade ingen orkat läsa allt och som de är nu kommer folk till staden med frågan "Va! finns de en faq?" då känns det inte allt för gött att man suttit uppe på natten och skrivit på en som ingen lagt märke till.

Om staden ska komma någon vart måste vi ha ledare, det går helt enkelt inte att alla gör som de vill och tar de slappt. Jag säger inte att vi ska styra med en järnhand när folk vill spela och vad de vill göra men någon organisation på staden måste finnas där. En rolig grej hade kanske vart att leka ombytta roller? Vi ledare står och ropar på mat, frågor och hjälp 24/7 så får vi se hur mycket staden får gjort. Mitt mål med staden är iaf att ha skoj och utvecklas. Och med massa frågor som dels jag själv ska behöva svara på några 20 tal gånger så blir de varken roligt eller att vi kommer utvecklas.
Om alla frågar i snitt 2-3frågor i timmen kommer vi behöva svara på säg grovt 40 frågor totalt per timme. Hur mycket tid tror ni vi har till att jobba?

Nu kommer säkert alla missuppfatta mig och tro jag är jäkligt sur och gnällig men just nu känns det som vi bara står och stampar med frågor som är besvarade fler gånger en hur man får 100 fps i CS.

Permalänk

Okej, jag förstår... men två pers som tränar dagligen plus fem galna bybor, alla med svärd, BORDE väll kunna komma upp i Sye's nivå efter ett tag?

eller är vi på tok för långt ifrån det än?

Kolla förövrigt min tråd i vårt forum. om en publik anvil och ugn.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Vad jag läste mig till i John-kellon kanal skall ett vakttorn vara ett bra skydd. Skyddade Kyara bra under deras senaste påhälsning hörde jag.

Nån som vet nåt om en darklighter vid namn Lainton? Blev iväg lurad av en nisse vid namn Wizzard, på jakt efter lera. Visst jag hittade lera i massor, men han lura mig bara... Blev av med nyckel till min kista, en pelt, och kärra.
3 snabba hugg så var jag död.

Permalänk
Medlem

Att ni kan bli irriterade på alla frågor är lätt att förstå, ni har annat att göra än att vara kuratorer åt alla, jag hade sjlv blivit irriterad så det är förståeligt.

Själv fick jag den berömda aha-upplevelsen igår om hur man tillverkar och annat, så jag hoppas att klara sig själv utan alltför många knäppa frågor, har skrivit ut faq:en också så man har lite nattlektyr. Hinner själv inte spela mer än några timmar per kväll och på det hinner man inte med mycket. Fan vad tiden går fort när man är inne i Wurm

Vi ses ikväll, väl mött. Tänkte utforska omgivningarna runt byn lite. Har t.om tagit ut en semesterdag imorgon

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

Så här ser min logfil ut eftersom jag inte kan någonting om sånt här så vet jag inte vad felet är
Logging to D:\Spel\Wurm\console.log
2005-aug-11 10:43:14 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: Updating D:\Spel\Wurm\packs\Full.jar from http://www.wurmonline.com/packs/Full.jar
2005-aug-11 10:43:15 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: No update necessary for D:\Spel\Wurm\packs\Full.jar (0 ms)
2005-aug-11 10:43:15 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: Updating D:\Spel\Wurm\packs\dev001.jar from http://www.wurmonline.com/packs/dev001.jar
2005-aug-11 10:43:15 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: No update necessary for D:\Spel\Wurm\packs\dev001.jar (0 ms)
2005-aug-11 10:43:15 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: Updating D:\Spel\Wurm\packs\base.jar from http://www.wurmonline.com/packs/base.jar
2005-aug-11 10:43:16 de.vxart.zipupdate.UpdateEngine update
INFO: No update necessary for D:\Spel\Wurm\packs\base.jar (0 ms)
----------------
System information:
----------------
Operating system: Windows XP (arch: x86, version: 5.1)
Java version: 1.4.2_03
Java vendor: Sun Microsystems Inc. (http://java.sun.com/)
Wurm version: 1.2.21_01
Wurm options:
large_textures: true
use_pbuffers2: false
terrain_bump: true
use_occlusion_culling: true
glsl_enabled: true
terrain_res: 3
reflections: 2
tiledecorations: 4
trees: 4
use_tree_models: true
render_distant_terrain: true
tile_transitions: true
render_glow: false
use_weather_particles: true
sound_engine: 1
screen_res: 0
fullscreen: false
viewport_bob: true
censor_chat: true
setting_timestamps: true
Failed to load sample null:null. Using silent sample
java.lang.NullPointerException
at class.er.a(SourceFile:50)
at class.eD.a(SourceFile:20)
at class.fz.a(SourceFile:80)
at class.aJ.<init>(SourceFile:90)
at com.wurmonline.client.WurmClient.a(SourceFile:197)
at com.wurmonline.client.WurmClient.a(SourceFile:171)
at class.ds.actionPerformed(SourceFile:263)
at javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.AbstractButton$ForwardActionEvents.actionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown Source)
at javax.swing.AbstractButton.doClick(Unknown Source)
at javax.swing.plaf.basic.BasicRootPaneUI$DefaultAction.actionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.SwingUtilities.notifyAction(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBinding(Unknown Source)
at javax.swing.KeyboardManager.fireBinding(Unknown Source)
at javax.swing.KeyboardManager.fireKeyboardAction(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBindingsForAllComponents(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBindings(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Container.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.KeyboardFocusManager.redispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.dispatchKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.preDispatchKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.typeAheadAssertions(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
JOGL version 1.1.0-b12

--------------------------------------------------------
Crash (hard): Error starting Wurm Online
java.lang.UnsatisfiedLinkError: no jogl in java.library.path
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(Unknown Source)
at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Unknown Source)
at java.lang.System.loadLibrary(Unknown Source)
at net.java.games.jogl.impl.NativeLibLoader$1.run(NativeLibLoader.java:72)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at net.java.games.jogl.impl.NativeLibLoader.load(NativeLibLoader.java:58)
at net.java.games.jogl.impl.GLContext.<clinit>(GLContext.java:50)
at net.java.games.jogl.impl.windows.WindowsGLContextFactory.createGLContext(WindowsGLContextFactory.java:144)
at net.java.games.jogl.GLCanvas.<init>(GLCanvas.java:72)
at net.java.games.jogl.GLDrawableFactory.createGLCanvas(GLDrawableFactory.java:150)
at net.java.games.jogl.GLDrawableFactory.createGLCanvas(GLDrawableFactory.java:118)
at net.java.games.jogl.GLDrawableFactory.createGLCanvas(GLDrawableFactory.java:104)
at com.wurmonline.client.WurmClient.a(SourceFile:224)
at com.wurmonline.client.WurmClient.a(SourceFile:171)
at class.ds.actionPerformed(SourceFile:263)
at javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.AbstractButton$ForwardActionEvents.actionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown Source)
at javax.swing.AbstractButton.doClick(Unknown Source)
at javax.swing.plaf.basic.BasicRootPaneUI$DefaultAction.actionPerformed(Unknown Source)
at javax.swing.SwingUtilities.notifyAction(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBinding(Unknown Source)
at javax.swing.KeyboardManager.fireBinding(Unknown Source)
at javax.swing.KeyboardManager.fireKeyboardAction(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBindingsForAllComponents(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyBindings(Unknown Source)
at javax.swing.JComponent.processKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Container.processEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.KeyboardFocusManager.redispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.dispatchKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.preDispatchKeyEvent(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.typeAheadAssertions(Unknown Source)
at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source)
at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)
--------------------------------------------------------
Hoppas att någon av er andra kan se vad som är fel

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Så här ser min logfil ut eftersom jag inte kan någonting om sånt här så vet jag inte vad felet är

----------------
System information:
----------------

Java version: 1.4.2_03

Hoppas att någon av er andra kan se vad som är fel

Kan vara din version av java, själv har jag 1.5.0.01
Kör jusched så kommer den uppdatera av sig självt.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

"java.lang.UnsatisfiedLinkError: no jogl in java.library.path"

Ser ur som att den inte hittar något javaopengl-bibliotek att länka mot. Prova att installera om hela java runtime-grejjen eller uppdatera.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Medlem

Fråga, vad har man i inventory från start?

Det är så att jag av misstag tog allt från en tunna i byn häromdan. Givetvis la jag tillbaka allt jag hade på mig direkt.

Men.... jag hade inte ens öppnat inventory före detta, nu inser jag att man hade verktyg och annat direkt från scratch.

Kan någon lista vad för prylar man hade från början?

Jag fick låna verktyg av byn som jag givetvis kommer att lämna tillbaka (spade, såg, yxa, järnyxa (mining). Vad för annat hade jag från början?

Tack

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Fråga, vad har man i inventory från start?

Det är så att jag av misstag tog allt från en tunna i byn häromdan. Givetvis la jag tillbaka allt jag hade på mig direkt.

Men.... jag hade inte ens öppnat inventory före detta, nu inser jag att man hade verktyg och annat direkt från scratch.

Kan någon lista vad för prylar man hade från början?

Jag fick låna verktyg av byn som jag givetvis kommer att lämna tillbaka (spade, såg, yxa, järnyxa (mining). Vad för annat hade jag från början?

Tack

Prova starta en ny gubbe, kan vara bra att ha ändå när man ska hämta lera osv.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Fråga, vad har man i inventory från start?

Det är så att jag av misstag tog allt från en tunna i byn häromdan. Givetvis la jag tillbaka allt jag hade på mig direkt.

Men.... jag hade inte ens öppnat inventory före detta, nu inser jag att man hade verktyg och annat direkt från scratch.

Kan någon lista vad för prylar man hade från början?

Jag fick låna verktyg av byn som jag givetvis kommer att lämna tillbaka (spade, såg, yxa, järnyxa (mining). Vad för annat hade jag från början?

Tack

Man har:
Kratta
Steel and flint

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

En täljkniv har man också.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Fråga, vad har man i inventory från start?

Det är så att jag av misstag tog allt från en tunna i byn häromdan. Givetvis la jag tillbaka allt jag hade på mig direkt.

Men.... jag hade inte ens öppnat inventory före detta, nu inser jag att man hade verktyg och annat direkt från scratch.

Kan någon lista vad för prylar man hade från början?

Jag fick låna verktyg av byn som jag givetvis kommer att lämna tillbaka (spade, såg, yxa, järnyxa (mining). Vad för annat hade jag från början?

Tack

Behåll du vad du tog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Behåll du vad du tog

Jag bugar och tackar

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Man börjar med ganska många verktyg. Men allt man börjar med har inget större värde utan de är mer saker så som fiskespö och lite andra saker som har något värde. Så robfox, om du råkar ta upp lite verktyg tror jag inte de gör något
Så hård får jag inte vara, då får ni fasen kicka mig från staden.

Permalänk
Medlem

Är byn stängd för nya invånare nu, eller skulle man kunna få vara med och hjälpa till? Kan tänka mig vilket arbete som helst. Är lite less på att driva runt och tälja pinnar för mig själv.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk

Jag hade tydligen 2 versioner av java :s men ja tog bort båda installerade den nyaste och vips så funkade det

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag försöker testa detta spelet för det verkar grymt, men jag kommer inte in?
Jag har nyaste java samt grafik drivisar.

Jag trycker launch och allt kommer fram, men när jag skall skriva mitt namn och sedan trycka på play så händer inget. Rutan försvinner, och om jag upprepar proceduren så står det "wurm online is already running".

Någon som vet vad felet kan vara?

Visa signatur

Mmm........Marabou

Permalänk

Hur gör man för att få fullskärm?
samt kollar neråt ja kan bara kolla rakt fram

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Hypremann, du håller in vänster musknapp och rör musen så vrider du kameran. Fullskärm kan du ställa in i "options" innan du startar spelet. I inloggningsskärmen alltså.

Visa signatur

It's every man's dream to have a penis so large that he must hire a small boy to carry it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamcha
Hypremann, du håller in vänster musknapp och rör musen så vrider du kameran. Fullskärm kan du ställa in i "options" innan du startar spelet. I inloggningsskärmen alltså.

Tack så mycket

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Skojar du med mig? blev faktiskt, arg när jag läste det, har suttit och läst lite av vad xerbee har sagt här i tråden, och jag är glad att han har tagit samma smäll som mig, skoj är det men ett helvete också, finns mer eller mindre som uppskattar det, eller så känns det iallfall.

Majestic: om du bara visste vad som just har legat i xerbees händer så skulle du inte komma med detta inlägget, det kanske inte var negativt menat men verkligen negativt uppfattat av mig och säkerligen av xerbee också.

Försök du ta hand om 20 "nyfödda" på rak arm utan någon direkt erfarenhet av att styra folk, skapa en by, se till så att allt fungerar, se till så att det händer något, se till så att ingen gör fel, se till så att ingen bryter mot regler, säkerligen en del jag missar, plus se till att viktiga saker kommer före samtidigt som du svarar på 20 pers tusentals frågor i timmen.

En kväll satt jag och skakade om både händer och armar.... sjukt

Ta det lungt, det var inget illa menat. Man råkar alltid ut för dippar när man jobbar i grupper med andra människor. Det är helt normalt och behöver inte betyda att ledarna gör ett dåligt jobb, absolut inte. När man börjar få problem som vi börjar få nu så krävs det att man tänker om lite, vilket vi gör, för att få det på tipp topp igen. Om vi behöver fler ledare så finns det säkert folk som vill hjälpa till. Eftersom det börjar bli lite mycket nu så låter muren + medlemmskap som en bra metod att få bort lite onödiga frågor.

Att det dippar är helt normalt och händer hela tiden i arbetslivet så man får lära sig att ta hand om det på bästa sätt.

Jag tycker ledarna har gjort ett utmärkt jobb och jag gör mer än gärna det de säger till mig att göra.

Permalänk

uhm...
jag...

sitter fast i ett träd. utan en yxa.
utanför startstaden...

skulle någon som just börjat spela (eller någon som tänker hämta clay) hjälpa mig?

PMa på swecbyns forum eller här på swec till mig om ni har tid.
jag har 5 clays att leverera!

jag behöver bara låna en yxa att hugga mig fri med.

det funkar inte att logga ut och in, gjort det flera gånger nu.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
uhm...
jag...

sitter fast i ett träd. utan en yxa.
utanför startstaden...

skulle någon som just börjat spela (eller någon som tänker hämta clay) hjälpa mig?

PMa på swecbyns forum eller här på swec till mig om ni har tid.
jag har 5 clays att leverera!

jag behöver bara låna en yxa att hugga mig fri med.

det funkar inte att logga ut och in, gjort det flera gånger nu.

Låter riktigt illa, din trädkramare Hur gick det till egentligen?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Okej eftersom Chippkines inte bringade nyheten hit så gör jag det. Det kommer inte bli någon mega lång post det här utan bara ett tack och hej ungefär.

Swecbyn är död
Det här beror tyvärr på att alla ledare inte kände för att spela längre om det fortsätter som det gjorde. Det gick helt enkelt inte. Vi har lärt oss en del av det här och kommer inte göra någon ny stad från början med 25pers utan nu är det vi ledare som har byn. Det som händer nu är att eftersom vi inte kan dela på byn efter vad folk gjort så tillfaller byn grundarna.Det är enklaste men kanske råaste sättet men tyvärr kan vi inte göra så mycket annat. Jag vill bara säga tack till alla som hjälpt till och inte vart "A pain in the ass" jag hoppas bara ingen kommer gå och hata oss på swec resten av vår tid här.

Det folk kan göra som vill lira wurm och ge det en chans precis som vi ledare gjorde från början är att läsa min FAQ, söka på Wikin som Djonn tipsa om och bygga sig något eget. Och lär av vårat misstag, var inte 25pers och försök få ihop en by från grunden. Utan bygg en by på säg max 10pers och sen när ni har kontroll på det kanske släpp på lite folk.

btw så är de här jäkligt tråkigt men jag hoppas ni har förståelse.

Tack för mig iaf och hoppas ni får de skoj utan oss i Wurm online!