Citat:
Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Vettefan va de gjorde med byn, men för oss som har jobbat med den så låste de den bara och drog vidare (förmodligen hade de plockat på sig en del saker som man har arbetat ihop också). Det jag räddade efter alla dagars arbete var 3 skålar.
"Ledarna" var inte erfarna nog att driva en stad, och den bilden förstärks av de senaste inläggen.
Hehe, jag måste be om ursäkt till majestic publikt här på swecforumet, som vi alla vet, (om nu någotn inte skulle veta, så förstår denne genom att läsa majestics inlägg) att Swecbyn hade inte ens funnits utan Majestic, nix... inte ens spelet... personen i fråga har bidragit så enormt mycket och nästan skött ALLT i HELA spelet själv... men det visste vi nog redan...
Jag är glad att vi hade en sån enormt underbart bra person som är verkligen bäst på allt och verkligen mest bidragande!
btw, har ju knappt sett dig inloggad....
---
Men till er andra kan jag bara säga att det är synd att det blev som det blev...
Men från början när det knappt fanns 5 nya så lyssnade inte häften av dom på vad man sa, sen bara det rullade på.
Slutet på historian kanske blev trist, men att den slutade som den gjorde är _givetvis_ vårat fel, och ingen annans... det vet vi ju alla
eller var det verkligen så att många var totalt handikappade å inte ens kunde klicka på nature->forage själva? även kontakten var grymt dålig.
måste man skylla på någon så sätter jag 70% skulden på "Cz_PåjJkE_13" som inte kunde sköta sig själv för fem öre (fanns en del av dom ja) å resten delat på ledare+bymedlemmar.
Som jag nog skrev innan så när jag var borta så fick xerbee verkligen smaka på hur det var att leda en hel bunke med folk som var verkligen svåra att arbeta med, därför han antagligen blev "skadad" av erfarenheten (inget illa menat ;P)
Jag personligen stod inte ut en sekund till, inte Xerbee heller och ingen annan ville bli självplågade... så, då tog historian slut helt enkelt.