Permalänk
Medlem

Moddat skit agg [Bilder]

Ja nu har man ju sportlov och då har man tydligen tråkigt, var tvungen att göra något så jag gjorde om mitt gamla skräp 400w noname agg.

Så här såg skiten ut innan, här har jag plockat isär det och ska förbereda för lackning.

Fläkten skulle bytas i agget också, här har jag lött på första kontaken.

Andra kabeln pålödd

Isolera med eltejp måste man ju också göra

Här är det lackat och klart, jag hade tyvärr ingen klarlack hemma men jag tänkte eftersom att den bara ska sitta i ett chassi så kommer väl inte slitaget vara sådär enormt stort.

Här pågår monteringen, agget är sedan tidigare sleevat med kabelstrumpa och eltejp =/

Här är det monterat, jag tyckte själv att det blev bra med tanke på att det var en så kallad "snabb modd"

Hunden gillar det iaf

Permalänk
Avstängd

skulle vart kul om hunden fick ström i sig

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem

Najs

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nemuz
skulle vart kul om hunden fick ström i sig

Nja det tycker nog varken hon eller jag

Permalänk
Medlem

Tycker det vart riktigt snyggt!
Sen att du lödde dit kablarna, och inte bara tvinnade dom med de gamla, var skickligt gjort! =D

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

ser ut som nytt

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Tackar Tackar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Tycker det vart riktigt snyggt!
Sen att du lödde dit kablarna, och inte bara tvinnade dom med de gamla, var skickligt gjort! =D

Kan man väl säga även om mina "lödningsskills" är ytterts begränsade

Permalänk
Medlem

Nice! men kan du inte ta kort när du har de i lådan?

/Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrillan
Nice! men kan du inte ta kort när du har de i lådan?

/Chrillan

Tyvärr har jag ingen låda att sätta den i =/ den ska ingå i ett framtida server bygge men jag har inte pengarna till delarna än.