World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

vart ska jag grinda pengar vid lvl 50?jag är rouge och vill att dom ska dö fort

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem

http://www.thottbot.com/?i=37303

yes! fan vad roligt, 1 del kvar

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Har precis startat en ny präst, börjar tröttna på den kassa druiden, (fortsätter nog lite mer seriöst med den efter patch 1.7 om dom lägger in de föreslagna förbättringarna, men iaf, prästen är dödskön, tänkte inrikta mig på PvP och shadow specca hela vägen, även vid lvl 60. Såg för 200 sidor sen en fin guide hur man skall specca för att vara optimal, men jag hittar inte länken - skulle uppskatta om nån kunde posta den igen.

varsågod!
http://wow.whispre.com/files/priest_guide_v1.0.htm#_Toc975353...

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

någon som har en bra build för shaman?
helst bra PvP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Brukar det vara kö in till era servrar såhär dags på kvällen? Skitkul när man ska logga in och får se "Server full queue in 277", för att inte tala om ifall man skulle bli disconnectad i en instans/motsv..:(

Japp.. Så brukar det vara.. Precis nu faktiskt, queue; 221 >_< (Spelar på Argent Dawn).....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
någon som har en bra build för shaman?
helst bra PvP

Jao, kör 21 restoration så du får NS och resten i Elemental ^_^ enligt mig iaf. Men du kan köra elemental/enhancement om du vill... Det mesta funkar utmärkt i PvP förutom full resto specc.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

någon som vet hur man får druidbar att synas?

fick fram den nu:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

ragnaros död första försöket :), 3dje gången

:>

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN lite tur i mc!
http://www.thottbot.com/?i=26877 :D:D:D

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om jag kan köpa mount till min kompis som är av samma ras som jag men inte har honored? alltså kan jag tradea den med honom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WK-3500
Är det någon som vet om jag kan köpa mount till min kompis som är av samma ras som jag men inte har honored? alltså kan jag tradea den med honom?

Mounts är ju Bind when used så det ska nog gå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Mounts är ju Bind when used så det ska nog gå.

Ja vi får väl se, det är ju hans pengar så =D

Permalänk

Tjena,, tänkte börja spela WoW. Jag undrar hur det fungerar med betalningen. Kan man betala månad för månad för att kunna pausa en tid om man inte tänker spela då? Eller dras det pengar automatiskt varje månad om man skrivit in kortnummer och enda sättet att få stopp är att döda sitt konto?

Visa signatur

En stats odiskutabelt viktigaste naturresurs är dess befolkning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ragnaros död första försöket :), 3dje gången

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/raggedod.jpg

:>

posta det där och inte visa loots? :l

Permalänk
Medlem

fick mitt första epicdrop idag :D, taran icebreaker

är orc hunter på Vashj

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trimmad
posta det där och inte visa loots? :l

http://www.thottbot.org/?i=37853
http://www.thottbot.org/?i=37699
http://www.thottbot.org/?i=37908
http://www.thottbot.org/?i=37698

Visa signatur

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hive-Mind
Tjena,, tänkte börja spela WoW. Jag undrar hur det fungerar med betalningen. Kan man betala månad för månad för att kunna pausa en tid om man inte tänker spela då? Eller dras det pengar automatiskt varje månad om man skrivit in kortnummer och enda sättet att få stopp är att döda sitt konto?

Det skulle jag också bra gärna villja veta ? Får man någon fråga om man vill fortsätta betala eller dras bara pengar ifrån kontot tills man gör slut på sitt WoW konto ? Eller hur fungerar detta ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
Det skulle jag också bra gärna villja veta ? Får man någon fråga om man vill fortsätta betala eller dras bara pengar ifrån kontot tills man gör slut på sitt WoW konto ? Eller hur fungerar detta ?

Pengarna dras automatiskt så länge kortnummret är inskrivet men det är bara och ta bort det så slutar dom dra pengar. Kontot kommer finnas kvar men det går såklart inte att använda.

När jag ändå postar: Jag funderar på att byta ut skinning mot blacksmithing då jag måste spendera en hel del tid/pengar på AH för att få användbar equipment och jag har fortfarande inte lyckats sälja en enda stack med light leather. Blir det lättare att tjäna pengar på skinning senare eller ska jag skippa det redan nu.

/lvl 16 tauren warrior med alldeles för mycket light leather på banken

(Om någon vill köpa light leather på stormscare, horde, säg till )

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

För mycket downtime... World servern down, Burning Blade. Wow Europe fungerar inte heller. En smisk i röven ska de ha.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Nu dog shazzrah, geddon står på tur nu

Permalänk

Nu är jag riktigt tjurig på warsong-servern. Vi började försöka ta oss till onyxia vid 20:30. Spelet krashar för de flesta när man skulle flyga. Efter ca 2h så är vi inne och har dödat alla vakterna. Då kommer det upp att servern startas om efter 15 min. Efter server restart så tar det ett bra tag innan alla har kunnat komma in. Vi har otur och vakterna respawnas för tidigt för oss eftersom spelare lämnat pga att klockan blivit mycket. När vi sedan sista gången börjat igen så blir det sådant server-lagg att wipe sker igen. Tack warsong .

Visa signatur

"Trying is first step to failure" Homer J Simpsons

Permalänk
Medlem

Warsong suger. Vi dödade garr och precis efteråt fick vi upp "15 min until server restart"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
För mycket downtime... World servern down, Burning Blade. Wow Europe fungerar inte heller. En smisk i röven ska de ha.

spelar du horde eller alliance? jag har vart i kalimdor de senaste timmarna ingen world server down

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

vi på shadowsong har en fin bugg där nu (kanske för alla jag vet inte).
När man kliver in i en instance så är det stor risk att man teleporteras tillbaka till den senaste staden man var i.

E ganska surt om man flygit från BB till Scarlet och hoppar tillbaka till BB pricis när man går in.

Annars har det funkat prima så länge jag kan minnas iallfall.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Några bra tips och trix inför levlande med en duo bestående av en präst och en mage? Magen kommer köra Arcane/Forst och prästen kommer INTE köra shadow eftersom vi huvudsakligen kommer köra PvE.

Vi är Alliance, lvl 12 :D.

Permalänk
Medlem

sur man blir ibland. hade precis påbörjat en DM tribute och dödat ett fåtal mobs, då spawnar razza. vi skyndar oss ut och inga horde i närheten, bara 3 andra alliance så min grupp hoppar ner och börjar döda utan att bry oss om dem egentligen. på 40% hoppar de ner och börjar slå på oss, vi dödar dem men wipar. men försöker igen innan de är tillbaka och jag dödar de när de spawnar en och en, går bra till ca 50% andra gången och så wipar vi för de spawnar samtidigt och hoppar på oss. då kommer vi på att vi ska göra samma sak, så när vi varit borta en stund och de är på ca 20% tar vi hämnd och dödar sen razza. klantiga som vi är får dem looten då de påbörjade dödandet och sen blev det ingen kul loot på tribute heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Några bra tips och trix inför levlande med en duo bestående av en präst och en mage? Magen kommer köra Arcane/Forst och prästen kommer INTE köra shadow eftersom vi huvudsakligen kommer köra PvE.

Vi är Alliance, lvl 12 :D.

Se till att magen fixar fem poäng i arcane explosion asap, så att den blir instant. Sen är det bara att börja aoe-grinda.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av javaa
sur man blir ibland. hade precis påbörjat en DM tribute och dödat ett fåtal mobs, då spawnar razza. vi skyndar oss ut och inga horde i närheten, bara 3 andra alliance så min grupp hoppar ner och börjar döda utan att bry oss om dem egentligen. på 40% hoppar de ner och börjar slå på oss, vi dödar dem men wipar. men försöker igen innan de är tillbaka och jag dödar de när de spawnar en och en, går bra till ca 50% andra gången och så wipar vi för de spawnar samtidigt och hoppar på oss. då kommer vi på att vi ska göra samma sak, så när vi varit borta en stund och de är på ca 20% tar vi hämnd och dödar sen razza. klantiga som vi är får dem looten då de påbörjade dödandet och sen blev det ingen kul loot på tribute heller

menar du Skarr i arenan?, annars jo fett störande, när vi precis hade dödat han och sitter och regainar, så hoppar dom ner och dödar oss..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Änteligen! 60! Tog ju bara ett halvår Ha, 10 levels per månad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
menar du Skarr i arenan?, annars jo fett störande, när vi precis hade dödat han och sitter och regainar, så hoppar dom ner och dödar oss..

det finns 2 som spawnar razza och skarr

Visa signatur