World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Hoho choker of the fire lord :]

Nån annan som inte fick någon honor från i onsdags förresten? Körde massa AB då men fick inget för det :<

japp 50k ;D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
underbar loot på Hakkar

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19859

Gievs plx!!!!1111

Visa signatur
Permalänk
Medlem

yay! Firemaw down första försöket för dagen
Claw of the black drake och judgement gloves som loot
och fö, den där Claw of nefarion, är fake, han som gjorde tråden på US forumet sa det själv...

Permalänk

Rouges == Blizzard idioter
kollade nyss in world of rougecraft och va i helvete, viist vi kan vet att han e elite och att de andra kanske inte e det men så jävla lätt ska det inte va att pvp:a

ja jag vet att de äntligen har nerfat rouge lite...och ändå gnäller de på rouge forum...

jag förstår att det inte e helt lett att nerfa ner rouge för blizzard utan att förstöra klassen tottal men e de sådana idioter att de skapar en sådan overpoward klass, gissar att programmerana diggaade classen och gjorde den oövervinnilig

filmen på peka en viktig sak hos alla caster classes...det e ju helt omöjligt att då ökat crit chans 100 i int ger 1% större crit chanse (hurra )

och nu till mitt gnäll (lyssna på det om du vill)
för en mage vid lvl 60 blir det ett helvete i de olika Battlegrounds då de flesta har bra resistant, visst det e inget problem vid de lägre lvlarna men senare = inte kul

i MC blir det ju bättre ja jag vet att det fungera med andra talent builds...men fire e det mest dmg dealing tree på enkillda NPC som bossar

epic setet hos mage e ju inte heller bra...

tips på förbättringar

gör så att ökat int gör att man gör mer skada och att man kan öka crit på ett enklare sett

setta någon resistant lock i battleground..

ta bort vissa talent hos mage..ingen använder dem (wand specilation t.ex.)

ge mage något som gör att man minskar resistant, och varför ska inte mage kunna bryta polyform? vi skappar ju dem

varför hatar blizzard mages? det tog flera månader efter andra classer, innan vi fick class concerns och bug problems (om nu har det nu) det e aldrig några blizzard (blå typer i vårt forum)

filmen world of rougecraft kan ni kolla in på www.warcraftmovies.com

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Saitzor

Text

jag välkommnar dig in i min klubb Saitzor, har lagt ner min mage så länge. Det enda man duger till är att vara waterboy och det suger...

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
[B]filmen på peka en viktig sak hos alla caster classes...det e ju helt omöjligt att då ökat crit chans 100 i int ger 1% större crit chanse (hurra )

Det är iofs inte så lätt att jämföra spellcrit med vanlig crit. WoW är gjord på det sättet att man lätt kan reducera fysisk skada, medans att reducera frost/fire osv skada inte är lika lätt, plus att det är mer random. 90% av fallen gör en mage full skada med sina bolts och övriga skills. Enligt mig är filmen lite väl vinklad på den aspekten.

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av plexx
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Saitzor

Text

jag välkommnar dig in i min klubb Saitzor, har lagt ner min mage så länge. Det enda man duger till är att vara waterboy och det suger...

[/QUOTE]

Du glömde brödbakare också.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk

Mage eller Warlock? Vill helst ha någe bra PvE... skynda!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
Rouges == Blizzard idioter
kollade nyss in world of rougecraft och va i helvete, viist vi kan vet att han e elite och att de andra kanske inte e det men så jävla lätt ska det inte va att pvp:a
[/url]

Ja shit all den där sminken är helt idiotisk.

Ps. Folk som inte fattar varför han kan göra skada med en lvl 1 dagger och kan vinna emot folk som inte kan spela sin class bör spela en Rogue till lvl 60 först innan dom tittar World of Roguecraft.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Mage eller Warlock? Vill helst ha någe bra PvE... skynda!

Mage! Du slipper att tänka på shards och grejjer.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
http://img162.imageshack.us/img162/6462/nefclaw5an5ca2wd.png

Give.

Fake! Saknar t.ex Req lvl.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Fake! Saknar t.ex Req lvl.

quest reward ftw!!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
japp 50k ;D

Fifan vad illa :<

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av plexx
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Saitzor

Text

jag välkommnar dig in i min klubb Saitzor, har lagt ner min mage så länge. Det enda man duger till är att vara waterboy och det suger...

[/QUOTE]

Mhm jag håller totalt med

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Ska man orka köra upp sin 11 dwarf warrior på Haumarush istället för att fortsätta på sin 40 human warlock?

nej, fortsätt på locken

Permalänk
Medlem

i och med de nya Hunter talents o sånt, måste hunters fixa sin build igen.. brorsan har en lvl 41 NE hunter.. han behöver en bra balancerad build, mest för PvP dock. någon som kan hjälpa honom? kan inte ett skit om hunters

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomatsalad
nej, fortsätt på locken

Varför?
Jag menar jag är 40 och när jag attackerar gör jag max 250 skada med SB och max critten nu är 540 tror jag, är förövrigt Destro speccad alltså har till ruin..
Men just nu känns det så båkat när jag lätt kan bli dödad av alla, jag menar iaf rogues..Jag brukar oftast bara släppa tagentbordet och kolla på när det stunlockar mig till dötts..
Jag vet att DoTsen är en stor del av locken och jag använder dem flitigt men ändå, jag dotar och roguen kommer nära så fearar jag och hoppas att iaf doten kan få ticka en gång..men icke..den bryts direkt och några sekunder senare "död"...

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Varför?
Jag menar jag är 40 och när jag attackerar gör jag max 250 skada med SB och max critten nu är 540 tror jag, är förövrigt Destro speccad alltså har till ruin..
Men just nu känns det så båkat när jag lätt kan bli dödad av alla, jag menar iaf rogues..Jag brukar oftast bara släppa tagentbordet och kolla på när det stunlockar mig till dötts..
Jag vet att DoTsen är en stor del av locken och jag använder dem flitigt men ändå, jag dotar och roguen kommer nära så fearar jag och hoppas att iaf doten kan få ticka en gång..men icke..den bryts direkt och några sekunder senare "död"...

Welcome to the real world :p:p

Allting är inte så lätt nu eller hur? Van shaman för mycket bara click and win?

Aja du får lov o vänja dig att bli ägd av rogues tills du har blivit högre lvl och kan göra lite skada

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Varför?
Jag menar jag är 40 och när jag attackerar gör jag max 250 skada med SB och max critten nu är 540 tror jag, är förövrigt Destro speccad alltså har till ruin..
Men just nu känns det så båkat när jag lätt kan bli dödad av alla, jag menar iaf rogues..Jag brukar oftast bara släppa tagentbordet och kolla på när det stunlockar mig till dötts..
Jag vet att DoTsen är en stor del av locken och jag använder dem flitigt men ändå, jag dotar och roguen kommer nära så fearar jag och hoppas att iaf doten kan få ticka en gång..men icke..den bryts direkt och några sekunder senare "död"...

Välkommen till klubben , jag spelar som präst ... bara o o lägga sig ner o dö då Fear inte funkar.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Welcome to the real world :p:p

Allting är inte så lätt nu eller hur? Van shaman för mycket bara click and win?

Aja du får lov o vänja dig att bli ägd av rogues tills du har blivit högre lvl och kan göra lite skada

Som erfaren shaman så ja, det var klick and win class
Men jag tycker ändå att livet känns så surt..du är ju mage, du har ju iaf en liten chans i helvetet att leva när en rogue jumpar dig..Du har blink och Frost nova, om Warlocks skulle få nått likt blink tror jag att jag och alla andra locks skulle bli glada

EDIT: Tänkte precis på en sak, vi som skapar cloth classes tänker nog inerst inne, "Nu gör jag en gratis HK till någon glad rogue eller annan melee klass"...

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Som erfaren shaman så ja, det var klick and win class
Men jag tycker ändå att livet känns så surt..du är ju mage, du har ju iaf en liten chans i helvetet att leva när en rogue jumpar dig..Du har blink och Frost nova, om Warlocks skulle få nått likt blink tror jag att jag och alla andra locks skulle bli glada

EDIT: Tänkte precis på en sak, vi som skapar cloth classes tänker nog inerst inne, "Nu gör jag en gratis HK till någon glad rogue eller annan melee klass"...

hehe, warlock är ju verkligen free kill för rogues, finns inte en sportslig chans att en warlock tar mig på min rogue om jag får slå till först, för jag har ju will of the forsaken och pvp trinket, kan ta bort fear och seduce

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Är det nån som spelar på se
rven arathor

Visa signatur

Fresh

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Som erfaren shaman så ja, det var klick and win class
Men jag tycker ändå att livet känns så surt..du är ju mage, du har ju iaf en liten chans i helvetet att leva när en rogue jumpar dig..Du har blink och Frost nova, om Warlocks skulle få nått likt blink tror jag att jag och alla andra locks skulle bli glada

EDIT: Tänkte precis på en sak, vi som skapar cloth classes tänker nog inerst inne, "Nu gör jag en gratis HK till någon glad rogue eller annan melee klass"...

om de inte stun lockar en då fungera inte blink..tack till blizzard för ännu en mage nerf

Permalänk
Medlem

Sedan är ju crippiling posion också sjukt bra på locks Aldrig bra när man låter mana users få avstånd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
om de inte stun lockar en då fungera inte blink..tack till blizzard för ännu en mage nerf

när du säger nerf?, erhm, blink funkar väll när man är stunnad, men ändå, bara vanisha gå bakom ambusha sen är magen rätt död..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem

vem är Thunderfury i Slithus?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Hoho choker of the fire lord :]

Nån annan som inte fick någon honor från i onsdags förresten? Körde massa AB då men fick inget för det :<

Ingen som ska ha fått enligt forumet:

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en...

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
Rouges == Blizzard idioter
kollade nyss in world of rougecraft och va i helvete, viist vi kan vet att han e elite och att de andra kanske inte e det men så jävla lätt ska det inte va att pvp:a

ja jag vet att de äntligen har nerfat rouge lite...och ändå gnäller de på rouge forum...

jag förstår att det inte e helt lett att nerfa ner rouge för blizzard utan att förstöra klassen tottal men e de sådana idioter att de skapar en sådan overpoward klass, gissar att programmerana diggaade classen och gjorde den oövervinnilig

filmen på peka en viktig sak hos alla caster classes...det e ju helt omöjligt att då ökat crit chans 100 i int ger 1% större crit chanse (hurra )

och nu till mitt gnäll (lyssna på det om du vill)
för en mage vid lvl 60 blir det ett helvete i de olika Battlegrounds då de flesta har bra resistant, visst det e inget problem vid de lägre lvlarna men senare = inte kul

i MC blir det ju bättre ja jag vet att det fungera med andra talent builds...men fire e det mest dmg dealing tree på enkillda NPC som bossar

epic setet hos mage e ju inte heller bra...

tips på förbättringar

gör så att ökat int gör att man gör mer skada och att man kan öka crit på ett enklare sett

setta någon resistant lock i battleground..

ta bort vissa talent hos mage..ingen använder dem (wand specilation t.ex.)

ge mage något som gör att man minskar resistant, och varför ska inte mage kunna bryta polyform? vi skappar ju dem

varför hatar blizzard mages? det tog flera månader efter andra classer, innan vi fick class concerns och bug problems (om nu har det nu) det e aldrig några blizzard (blå typer i vårt forum)

filmen world of rougecraft kan ni kolla in på www.warcraftmovies.com

Rogue är den klassen som behöver nerfas minst och shaman den som behöver nerfas mest imo.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundhlundh
Tur man har, hittade precis
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14551
och tidigare idag hittade man
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2824
.:D

haha dom där handskarna är dom sämsta epicsen i spelet ;P aja som man säger a epic is a epic =D

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc