Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

Jag och två polare började spela i förrgår. Måste säga att det verkar vara lite bättre polerat nu jämfört med release. Har dock bara kommit till level 30 men Gateway of Khitai var en rätt rolig zon.

Permalänk
Medlem

AoC update 2.6 idag, verkar bla innehålla F2P uppdatering, iaf om man skall tro på detta: http://forums-eu.ageofconan.com/showpost.php?p=1880929&postcount=25

Edit: Lauch trailer

Permalänk
Medlem

Japp, age of conan är free to play nu. Gladare än någonsin är jag då jag är ett fett fan av aoc! Ska bli så skojj att spela på min assassin igen, har inte lirat på 6 månader. :Shadowish in-game bara o adda om nån vill surra eller ha hjälp

EDIT* klockan 2 inatt öppnar dom servrarna

Permalänk

Försökte spela det här nu när det blivit gratis men tyvärr var det lika tråkigt som jag mins det. Min 65barbar får helt enkelt stå stilla några år till.

PvP delen av spelet känns totalt meningslös tills man blir level 80 då det inte finns en gnutta belöning för att spela det.

Permalänk

Hej, som det ser ut har det inte varit mycket aktivitet i denna tråd på över ett år. Jag gör ett tappert försök att få igång den igen med en fråga. Jag har spelat AoC sporadiskt i några år nu och tycker det är helt okej. Innan sommarn så lvla jag och brorsan upp varsina nya karaktärer. Nu har vi gjort nya karaktärer igen men nu på en PvP-server. Jag kör assassin, min första sådana och nu till frågan:

Var hittar jag en PvP-build som gäller för nuvarande version 3.3.5? Jag har inte hittat en enda feat-planner till spelet. De är antingen "trasiga" eller ouppdaterade. Söker någon med en Assasssin (PvP-build) som skulle kunna dela med sig av sin build.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolislove:

Hej, som det ser ut har det inte varit mycket aktivitet i denna tråd på över ett år. Jag gör ett tappert försök att få igång den igen med en fråga. Jag har spelat AoC sporadiskt i några år nu och tycker det är helt okej. Innan sommarn så lvla jag och brorsan upp varsina nya karaktärer. Nu har vi gjort nya karaktärer igen men nu på en PvP-server. Jag kör assassin, min första sådana och nu till frågan:

Var hittar jag en PvP-build som gäller för nuvarande version 3.3.5? Jag har inte hittat en enda feat-planner till spelet. De är antingen "trasiga" eller ouppdaterade. Söker någon med en Assasssin (PvP-build) som skulle kunna dela med sig av sin build.

Tjenare!

Iochmed att yg lagt ner sin verksamhet så skulle jag rekommendera assassinshideout, eftersom du vill ha lite Sin råd

http://forum.assassinshideout.com/viewtopic.php?f=7&t=360

FC jobbar tydligen med nån form av ingame-featsharing såhär efter att multi-speccs introducerats, men det dröjer nog ett litet tag tills det är klart

Permalänk
Skrivet av Alxir:

Tjenare!

Iochmed att yg lagt ner sin verksamhet så skulle jag rekommendera assassinshideout, eftersom du vill ha lite Sin råd

http://forum.assassinshideout.com/viewtopic.php?f=7&t=360

FC jobbar tydligen med nån form av ingame-featsharing såhär efter att multi-speccs introducerats, men det dröjer nog ett litet tag tills det är klart

Ah, tackar och bockar!
Ja (not so)FunCom brukar inte stressa med att göra nytt inte. Men de har väl Secret World att tänka på. Jag antar att du kör Conan, kanske kan lira lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolislove:

Ah, tackar och bockar!
Ja (not so)FunCom brukar inte stressa med att göra nytt inte. Men de har väl Secret World att tänka på. Jag antar att du kör Conan, kanske kan lira lite?

Jajemensan, kör fortfarande AoC efter alla dessa år

Finns på Crom som Alxir (eller Alxut) e bara att slänga ett tell o se ifall jag e "ledig"

Glöm bara inte att uppdatera Stonerune till 2.4.3 så här efter Sprint rewampen..