WoW - Omröstning, vilken ras?

Permalänk
Medlem

Röst laggd på hord, för jag spelar mest det men tvekar för jag tycker dvärgarna är så häftiga:) Men just nu troll rouge och en orc rouge bara för att orc rouge så tuff ut:)

Permalänk
Sötast

oh my god, vilken tråd.... nu när man har varit ifrån ÖÄ ett tag och ser denna så förstår man varför ÖÄ är borttaget

Permalänk
Medlem

67-67 xD lika

Permalänk

Gnomes är ju sååååååååå soeta!

Permalänk
Medlem

jag la rösten så det blev 69-69 (alliance)

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

69-70 (horde) ;>

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Human warrior <3

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk

äckligt jämnt! 50% - 50%

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alliance for teh win! (eller nåt)

Alliance/Human/Paladin var det här i alla fall.

Och ovanstående är då Faction/Race/Class och den som säger nåt annat är korkad.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Alliance. Human Paladin här

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Undead, Det säger väl allt?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Det heter faction pliz, faction = alliance/horde, ras = undead/human/orc/ne osv.

orka... du, d vicktigaste e ju iaf att man vet ´hur man lirar sin fraction.. orka wajna om små saker

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

80-80 FOOOR THE HOOOOOOOORDE!

sne|prezt: Varför gnällde du på han som sa fel förut då? Du är en idiot, och jag tycker du erkänner det nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Haha fick ett gott skratt när jag läste den här tråden alltså. Det märks att många yngre spelar WOW haha

Vilken ras gillar ni? USA eller Kina? *asg*

Jo med över två miljoner aktiva spelare så blir en del av dem relativt låg ålder. Din poäng är...?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
"Registrerad: Idag"

Ingen bra start här på swec :b

Tja, jag tror han är född igår så han reggade väl sig så fort han kunde. Alternativt bara driver han med oss.

Permalänk
Medlem

röstade på horde
82-82

Permalänk
Medlem

Jag hatar såna som spelar alliance bara för att dom tror att horde är onda..

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk

Horde ÄR onda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phobophobia
Horde ÄR onda

Spelat wc3-kampanjen?

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk
Medlem

helt klart horde, helst undead, men tauren e rå grymma de oxå
tycker inte om alliance.. av någon anledning.. vill jag döda de alla!!

o sen om det här jävla gnället om faction och fraction o vad ras o allt sånt e..
vad jag vet så heter det "faction" på engelska, "fraktion" på svenska.
ras e undead, tauren, human etc.. klass e rogue, paladin, mage etc.
så.. tillbaks till topic.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
helt klart horde, helst undead, men tauren e rå grymma de oxå
tycker inte om alliance.. av någon anledning.. vill jag döda de alla!!

o sen om det här jävla gnället om faction och fraction o vad ras o allt sånt e..
vad jag vet så heter det "faction" på engelska, "fraktion" på svenska.
ras e undead, tauren, human etc.. klass e rogue, paladin, mage etc.
så.. tillbaks till topic.

kan vi inte glömma det där med fraktion nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
ja skrev lite fel pliiz?... sex är iaf male

Jag gillar räddningen på slutet här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phobophobia
Go Gnome or Go Home

Visa signatur
Permalänk
Medlem

för övrigt så lirar jag dwarf paladin, men nu kör jag en Faction:Alliance Race:Night elf class:rogue server/realm:bloodscalp

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Horde

Alliance..hmm...känns fel att spela som det, ungefär som att köra på vänster sida i trafiken med bil...man crashar i längden.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Horde

Alliance..hmm...känns fel att spela som det, ungefär som att köra på vänster sida i trafiken med bil...man crashar i längden.

haha, snacka om jämförelse!

Jag älskar Alliance, Paladin/Präst

däremot så tvingar jag mig själv nu att lira Tauren för att inte trötta ut det, men det var skoj det med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Jo med över två miljoner aktiva spelare så blir en del av dem relativt låg ålder. Din poäng är...?

Tja, jag tror han är född igår så han reggade väl sig så fort han kunde. Alternativt bara driver han med oss.

Om du inte förstår poängen så går den tyvärr förlorade på dig. Everquest 1 & 2 samt andra MMO's spelas av bra många också men där är medeläldern betydligt högre. Om vi skulle ta ett exempel och säga att Everquest 2 och WOW spelades av exakt lika många spelare så skulle medelåldern WOW spelarna vara betydligt lägre.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Inaktiv

For the Forsaken!

Permalänk

Är Horde onda? haha! Nä du, gå till Straglehorn som en Horde karaktär så ska du se på ondska, Alliance är ju bara så elaka va! De slår dig när du slåss mot mobs, när du har lite liv, och när man är femtioelva levlar under, fast det verkar ju alliance skita i, för dom är bara ute efter skadeglädje!!

Och är det inte så att man får dishonorable kill om man dödar nådon som är 10 levlar midre? Jo, men skiter ju dom fullständigt i.

EDIT: Jag stör mig särskillt på gnomer, finns ingen egentlig annledning, men störande är dom iallafall!:p

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cane-force
Är Horde onda? haha! Nä du, gå till Straglehorn som en Horde karaktär så ska du se på ondska, Alliance är ju bara så elaka va! De slår dig när du slåss mot mobs, när du har lite liv, och när man är femtioelva levlar under, fast det verkar ju alliance skita i, för dom är bara ute efter skadeglädje!!

Och är det inte så att man får dishonorable kill om man dödar nådon som är 10 levlar midre? Jo, men skiter ju dom fullständigt i.

EDIT: Jag stör mig särskillt på gnomer, finns ingen egentlig annledning, men störande är dom iallafall!:p

Och om du frågar nån som spelar Alliance så säger de nästan ordagrant exakt samma sak. Det fins rötägg hos båda sidorna. Det är liksom inte en typ av spelare som bara spelar Alliance. Och inte bara en typ av spelare som kör Horde.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|