Permalänk
Medlem

*bort*

*rensat*

Vi tillåter inte den här typen av reklam i forumet /Garland Greene

Permalänk
Medlem

Men hur dum i huvet är du igentligen?
Kommer swec. någonsin tillåta reklam i forumet?
Svar:
När helvettet fryser till is och när mitt arsle tuggar hö kommer det vara tillåtet.....

Permalänk
Medlem

Reklam? Jag har jobbat med detta i samarbete med Swec. tills nu, Kasta fula ord är inte direkt klokt.

Permalänk
Medlem

Om swec på nått sätt tillåter dig göra detta så ber jag om ursäkt..

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
Om swec på nått sätt tillåter dig göra detta så ber jag om ursäkt..

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47579...

OnT:
Bra!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

jag ville inte börja pladdra om relger fram och tillbaka, Jag har nu jagat tag på DFI för användarna av Swec.

Permalänk
Medlem

x30n: Jasså det är DET ni håller på med därnere, jag är Mys sambo förresten! Kör med CFI SLI-D nu och OCZ Modstream och kommer säkert att göra det i nästa dator åxå, så de e ju bra att det finns på samma ställe! Hur går det med OCZ?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Jag får det fortfarande inte som att någon mod har godkänt det hela om reklam i forumet... Står inget om det i andra tråden så

Permalänk
Medlem

varför gnäller ni.... folk som vill ha DFI kanske blir glada... är ni hobby moderatorer.....

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
varför gnäller ni.... folk som vill ha DFI kanske blir glada... är ni hobby moderatorer.....

Sånna man får i AIRFIX kartonger?

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem

DFI finns ju redan att köpa på ett gäng ställen.

"Nu kan vi leverera DFI Lanparty serien.
Ni är välkommna att beställa via oss, Vi har inte lagt upp detta på webshopen men jag tar emot mail.

Det är osäkert med Lagervaran så om du vill vara säker på din beställning så lägg in den nu!
"
Vem är "ni" ett företag eller ?

"Nu kan vi leverera DFI Lanparty serien"
"DFI tillgängligt"

Kan ni leverera nått ni inte har i erat lager ?
Vad ger det att vara säker på sin "beställning" ??

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk

www.gepson.se

Han/de har ju en hemsida iaf så ett företag troligtvis.

Visa signatur

P4 3.4 Ghz, 1024 mb RAM, Geforce 6800
17" TFT

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur moderatorerna ser på detta, Men jag kan alltid dra lite information här.

För det första, Jag fågade om det fanns intresse för DFI och OCZ i sverige, Jag använde SWEC. medlemmar som marknadsundersökning, Och man bad mig återkomma med information direkt vi har dessa prylar på lager.
Jag bryter inte mitt löfte, Och här är det.

Vi är ett som sagt litet företag i Mjölby, Innehar F-Skattesedel.
Att vara säker på sin beställning betyder att vi reserverar ett kort åt dig.
Vi kan forboka moderkort till dig som kund.
Leveransen inkommer 08-03, Det är alltså 3'e Augusti.

Jag förstår inte vad som är problemet?
Du kan väl med en gång säga vad det är som upprör dig.

**Edit**
ja det är vår hemsida just nu, Men ni bör inte använda er av den i dagens läge, Vi är mitt inne i ett Leverantörsbyte och priserna är GAMLA.

Permalänk
Medlem

Problemet är väl för dom som inte känner till er alls från någon annan tråd.
Ni har en hemsida man inte bör använda ?
Gammla priser och mitt i leverantörsbyte.

Jag är inte alls upprörd men vilken entre ni gör med total förvirring
Har ni bättre priser än andra i Sverige eller rabatt för folk på swec ?

Om du vill sälja nått så ska du väl ha nått lockande med bättre priser eller nått.
Och inte bara säga "samarbete med swec"
Alltså för sånna som jag och andra som inte fattar vad som är bättre med att vänta till den 3:e och inte köpa från en firma som redan har grejjerna och som funnits mycket längre.

Du kan ju också nämna vem här på swec samarbetet gäller.
Om du svarar på detta så reder du ju ut en massa frågetecken och sen går försäljningen i topp! (hoppas jag)

"Nu vet jag inte hur moderatorerna ser på detta" Det vet du väl eftersom det är ett samarbete med swec och då gör det väl inget om du lägger ut lite info (kalla det reklam eller vad som helst)

Ber om ursäkt om jag motarbetar dig men det är inte tanken, tanken var att förstå något.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Borde kanske placerat tråden i "butiksguiden" annars blir kidsen här på swec ganska upprörda x30n, att någon kommer och inkräktar i deras heliga moderkorts/cpu forum är nog det som klämmer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_

Jag ser det som så att reglerna gäller för alla, inga undantag eller gråzoner! Eller är det helt plötsligt tillåtet? Då kommer fler och fler vilja göra reklam och ja då spårar det bara ur

Permalänk
Medlem

Det förekommer faktiskt redan att internetbutiker svarar på frågor direkt genom forumet, tex dbmannen eller datorhandel, dock genom forumet "butiksguiden". Eftersom detta också är ett svar på en efterfråga så ser jag inte problemet med hans tråd, förutom felplaceringen då.

Permalänk
Medlem

Jahapp, då blev denna tråd ett argument istället för information som det var tänkt, Jag tänkte vara hygglig och meddela de som har visat intresse för dessa prdukter sedan tidigare här på Sweclockers.
Punkt slut.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle gärna reservera ett om jag fick veta något pris

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Det förekommer faktiskt redan att internetbutiker svarar på frågor direkt genom forumet, tex dbmannen eller datorhandel, dock genom forumet "butiksguiden". Eftersom detta också är ett svar på en efterfråga så ser jag inte problemet med hans tråd, förutom felplaceringen då.

Det är jag fullt medveten om med dom svarar då på frågor när du har problem med en produkt eller när du undrar över deras verksamhet. Dom informerar inte om nya produkter (alltså reklam)

EDIT:
Stavfel och la till lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Borde kanske placerat tråden i "butiksguiden" annars blir kidsen här på swec ganska upprörda x30n, att någon kommer och inkräktar i deras heliga moderkorts/cpu forum är nog det som klämmer.

Det vore en höjdare om alla postade allting precis vart som helst eller hur ?
Fast det är väl så mer eller mindre när ett forum styrs av ingen alls.
Jag skiter fullständigt om det är reklam, jag fattar bara inte vad grejjen med hans företag och swec är.
Alltså får man billigare eller vad är det ??
Jag får inget svar om nånting alls av dig x30n.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns flera fel, enligt reglerna, med denna tråd.
1. Fel avdelning
2. Annonsering

Regler är regler.

Permalänk
Hedersmedlem

detta är EJ ok nej.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns inte något samarbete med Sweclockers.com i detta ärende som jag blivit informerad om, ergo handlar det om en undersökning gjord på eget initiativ för att använda sweclockers som marknad för försäljning, vilket vi inte tillåter.

*tråd låst*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor