Brännar Program som kan ta emot Undertexter?

Permalänk

Brännar Program som kan ta emot Undertexter?

Hej!

Finns det något brännar program som man kan bränna en VCD film och lägga in en undertext i filmen?

Det ska gärna vara ett gratis program!

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Först får Du väl lägga in undertexterna och sedan bränna filen/filerna.

* Länk raderad av xphaze, bryter mot §7 *

Permalänk

ja det förstår jag, men mitt program tar inte emot .srt eller .sub filer!Jag har Nero Express 6.. Tror jag det heter! :S

Jag undra om det finns något annat program som tar emot sånna filer så jag kan bränna ut en VCD film med text!

Permalänk
Medlem

Det är klart Nero tar det. Du bränner ju bara rakt av.

Permalänk
Medlem

VobSub v2.23 - "Detta program spelar upp alla undertexter du kan också bränna in texterna i filmen."

WinSubMux v. 0.2.0.2 - "Detta program andvänds till att bränna in undertexter i mpeg filmer (svcd´s)."

* Länk raderad av xphaze, bryter mot §7 *

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!

Permalänk

okej Tack. Jag ska prova dom där programmen!

Permalänk

tänkte knyta ann lite till frågan här. Finns det något bra program att konvertera olika typer av avi till just vcd? (så att man kan använda i vanliga dvdspelare)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
tänkte knyta ann lite till frågan här. Finns det något bra program att konvertera olika typer av avi till just vcd? (så att man kan använda i vanliga dvdspelare)

dvdsanta o Vobsub

Permalänk

Tackar! MÅste dessa brännas till dvdskivor eller funkar även cdskivor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
Tackar! MÅste dessa brännas till dvdskivor eller funkar även cdskivor?

Vcd och Svcd är just för att man ska kunna bränna filmer på vanlig 80min skiva.. så ja de ska brännas på vanlig skiva..

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Låst enligt regel §7.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)