Muskampen 2025: Segraren korad!

connect 3d x800gto flashning utan diskett.

Permalänk
Medlem

connect 3d x800gto flashning utan diskett.

Hallå, har läst guiden hur man låser upp sitt x800gto till x800xt men jag har inte riktigt förstått hur jag ska göra detta om jag bara har cd/dvd-brännare i datorn. Så om någon kunde berätta vilka program man ska lägga in på skivan samt hur för att kunna låsa upp dem 16 pipelinsen så skulle min dag vara förgyllad.

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

jag försökte, det var fan inte lätt. slutade med att jag fiskade fram en diskettstation. aja, kolla tråden som DataNusse skapade, där finns en snubbe som har gjort en bootbar cd. PMa honom, så skickar han över filerna.

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk

samma här, slutade också med att jag letade fram en diskettstation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NineFour
jag försökte, det var fan inte lätt. slutade med att jag fiskade fram en diskettstation. aja, kolla tråden som DataNusse skapade, där finns en snubbe som har gjort en bootbar cd. PMa honom, så skickar han över filerna.

Snubben i fråga är altså jag

Om någon mer vill ha iso filen till denna CD så kan jag skicka via mail. Ni får gärna skriva om det fungerar/inte fungerar. Även om det finns några förslag till förbättringar.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm