Permalänk
Medlem

Fear

Jag har köpt FEAR på CD skivor (5 st). Har försökt göra ISO / BIN av skivorna för att slippa stoppa i skivan då jag ska spela. Det gick bra att instalera från dessa ISOn men den kräver att jag ska stoppa i den femte CD skivan för att kunna starta spelet. Försöker jag starta från ISOn upptäcker den att det finns emulering och säger att man måste stänga av emulering och starta från originalsivan. Frågan är hur man ska kringgå det. Jag antar att det är lagligt att göra så. Jag har ju köpt spelet. Tyckter så klart att det är mycket smidigare att instalera och starta från ISOn.

Visa signatur

A64Clawham3400+, K8N4E, nForce4 2X1GB-XMS400C2..Gainward 7800GT CreativeXFIMusic&Sennheiser555..NEC991SB..Raptor&Seagate..
HauppaugeNova-T..8 MBit Telia..Antec550. WinXPsp2-32bit

Permalänk
Medlem

Du kan ju ladda ner en crack från www.megagames.com
Nu vet jag inte om det är enligt swec:s regler att prata om det men jag får hoppas att det är det Annars ber jag om ursäkt.

Visa signatur

P4 3,4 Ghz EM64T, GeForce 6800NU 370/800, 1024 MB DDR2 SDRAM

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker det osar fågel? varför gjorde du iso av alla skivorna bara för att installera?

Permalänk
Avstängd

Re: Fear

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gorant
Jag har ju köpt spelet.

Jojo..

Om du nu faktiskt HAR köpt det, så förlåt. Men jag antar att du laddat ner det, och om du inte kan följa instruktionerna i en enkel .nfo så har du inget att hämta på torrentsidor.

Om du HAR köpt spelet, använd sd4hide.exe eller liknande program.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tråden bryter mot regel §7.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)