Hitman - Blood money

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyrostad
Menar du alltså att nästan alla spel och talibaner är svenskar?

Poängen C22H28N2O är att AK5 är det svenskaste vapnet man kan tänka sig..

Svenskaste och svenskaste (är det ens ett ord? ), det är väl inte direkt svensk egentligen, det enda vi har gjort är väl att modifiera den för att passa vårat klimat. Originalet är väl FN FAL om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Steffe
Svenskaste och svenskaste (är det ens ett ord? ), det är väl inte direkt svensk egentligen, det enda vi har gjort är väl att modifiera den för att passa vårat klimat. Originalet är väl FN FAL om jag inte minns helt fel.

Jepp, men har vi något svenskare(:D)?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, jo, "mest svenska" klingar väl bättre

Det är hur som helst ett vapen vars namn jag förknippar med den svenska armén, även om jag inte gjort lumpen än

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyrostad
Ja, jo, "mest svenska" klingar väl bättre

Det är hur som helst ett vapen vars namn jag förknippar med den svenska armén, även om jag inte gjort lumpen än

Vilken armé?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

OffT@C22H28N2O: Sant

OnT: Varför ska dagarna vara så långa? :/ Frågan är om man får det på onsdag eller fredag, bästa vore onsdag då jag är ledig på både torsdag och fredag p.g.a mitt arbetsschema

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Citat:

OffT@C22H28N2O: Sant

OnT: Varför ska dagarna vara så långa? :/ Frågan är om man får det på onsdag eller fredag, bästa vore onsdag då jag är ledig på både torsdag och fredag p.g.a mitt arbetsschema

Eller för Torsdag är röd dag och fredag är kläm dag:)

Permalänk
Medlem
Citat:

tyvärr, bygger på, som dagens flesta vapen, på ak47. men som du sa så har sveriges militär anpassat den till denna klimat.

Permalänk
Medlem

En rätt fräck grej med nyaste spelet är att man kan ladda upp sina poäng på nätet.
Det är rätt svårt att klara alla banorna perfekt på svåraste nivån. Ibland brukar jag prova att köra banorna utan att ta med mig några skjutvapen alls, hehe. Som tur är så är ju Mr 47 ett levande vapen och är duktig att slita åt sig andras vapen vid behov.

/A

Permalänk
Inaktiv

Så... Vilket datum får man tala om hur det går för en?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PulkaFettot

2006-05-26

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Medlem

5dagar kvar nu 5dagar!! kommer inte ha några naglar kvar då LoL.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Eller för Torsdag är röd dag och fredag är kläm dag:)

Vi hade troligen inte varit lediga även fast det är en klämdag, men jag jobbar natt 10.5h/dag så jag har lediga fredagar Men men, bara att hoppas på att Webhallen är så pass schyssta att dom skickar ut det lite tidigare, det har ju hänt förr

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PulkaFettot

Haha, word

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forumare
Haha, word

Stöd nu våra grannar i söder som har slitit med spelet i 3 år. Det är många Svenskar som jobbar på företaget också.

/A

Permalänk
Medlem

Två fina bilder:

Visa signatur

01000010011011110101101001101111

Permalänk
Medlem

Haha Mr 47 sticker ut lite

Permalänk
Medlem

Inte konstigt att det går in en massa personer på en och samma bild, det där var inte direkt vad jag skulle kalla högupplöst :/ Men du kanske inte har så höga inställningar? För övrigt är du lite tidig ute

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur får man fram så att man kan se hur många FPS man ligger på i spelet?

Visa signatur

AMD Opteron 146@3200 MHZ,
G. SKILL 2GB PC4000 , DFI lanparty, ATI Radeon X800GTO2 , 2 Maxtor 160 GB (8 MB cash) , Seagate barracuda SATA 300 GB

Permalänk
Medlem

Vet inte, men akta er så inte dessa 15 åriga poliser vi har på swec snart börjar whina...

Gå in på #Hitmanbloodmoney @ QuakeNet

Permalänk
Medlem

du kan använda programet fraps då får du dom uppe i högra hörnet. och f97ao kan du länka till något demo det sägs att det kommer ut idag.

Visa signatur

[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
du kan använda programet fraps då får du dom uppe i högra hörnet. och f97ao kan du länka till något demo det sägs att det kommer ut idag.

Kolla på GameSpot de har en stor count down till demot,, så den kommer där snart. Demot är värt att spela om någon gång för den är väldigt lärorik.

Jag kan berätta en cool insider detalj.

De tidningsartiklar som finns mellan banorna ändras ju dynamiskt mellan varje bana. Den photoshop filen som ligger till grund till bilderna var 170MB stor (!). Kort sagt, massor, massor med bilder och text.

/A

Permalänk
Medlem

f97ao:men gamespot har ju så att man måste betala för det borde inte den oficela sidan ha det?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

f97ao:men gamespot har ju så att man måste betala för det borde inte den oficela sidan ha det?

Nej man måste inte betala, jag har ett gratiskonto och jag ska få ladda ner det (enligt mailet jag fått). Det lär ju dyka upp på diverse siter inte långt efteråt i alla fall.

Edit: Möjligt att jag fattat fel för det står "subscribe now to get the demo". Men jag kunde få en reminder via email när demot är släppt så jag tolkade det som att jag kan ladda ner det... vi får helt enkelt vänta och se

Permalänk
Medlem

hur fick du det kontot?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

hur fick du det kontot?

Det kontot jag har är bara en vanligt gratiskonto men som jag skrev i min edit så har jag förmodligen fattat fel.

Dock lär det ju inte dröja innan nån hjälte postar en schysst länk här.

Permalänk
Medlem

www.fz.se kommer säkert ha den ganska snabbt. Dom har bra servrar också...

Permalänk
Medlem

är att du får ladda från gamespots snabba servrar om du betalar för total access.

*edit*
nu är det bara att ladda

Permalänk
Medlem

Nu är det släppt. Gratis-servern gick ju inte allt för snabbt. :/

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk

Så var man igång att ladda ner demot då. Det vore synd att säga att det går snabbt... 18 kb/s. Jaja, det får bli efter jobbet imorgon då.

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk

laddar i visslande 15 Kb från gamespot...