Någon annan som köpt Advent 7086?

Permalänk
Medlem

Någon annan som köpt Advent 7086?

Köpte den i fredags och då det är min första bärbara som ska användas till enklare sysslor så dög det med integrerat grafikkort.

Något som jag däremot ska köpa är en extern hårddisk på runt 250Gb för dom verkar vara mest prisvärda idag och nej någon Lacie blir det inte utan funderar på en Iomega.

Kanske att jag köper en 512Mb minnessticka då den levereras med 256Mb denna bärbara dator men det blir senare när jag har bestämt mig för om jag ska behålla datorn eller inte då den är köpt på El_Giganten som har 30 dagar öppet köp på så gott som allt och inte tar ut en avgift för återlämning av dator vilket bl.a OnOff gör där du får betala 995:- för at dom ska återstäla datorn.

Ska nog även köpa en kylanordning för att kyla själva datorn med då den komer att vara på senare 24/7 som ner/uppladdningsserver och känner redan nu vid normal användning att den blir ordentligt het och då jag kollade i Everest så har bl.a hd varit uppe i 57C och undersidan känns ordentligt het när man lyfter på den så det blir nog denna kylare som jag köper http://www.webhallen.com/prod.php?id=35522 så om någon har den och vet hur "bra" den funkar så skriv en rad om den isf.