Permalänk
Tangentbordskonnässör

MS Laser 6000 mus.

Vet inte riktigt vart man skall skapa tråd om möss så lägger den här, skall den vara någon annan stanns så flytta tråden.

I alla fall, jag har köpt MS Laser 6000 mus och har märkt att den "flippar". Varför vet jag inte då det skall vara ms bästa mus. Hade tidigare en MS Explorer 1.1 och den fungerade mycket bättre.

Har installerat medföljande drivrutiner.

Är det bara mitt exemplar som strular på detta vis eller är detta fenomen vanligt?

Permalänk
Medlem

Hmmm ..

Kan vara drivisarna som är lite wicked . har du dragit hem dem eller installerat direkt med cd'n du fick med ?.
ELler så är det kanske det enkla damm problemet ?.

Vad har du för musmatta föresten ? . för det är mnämligen så att vissa möss har problem med vissa ytor . t.ex att MX518 klarar vissa underlag som Logitech G6 Laser inte klarar, Dock genrellt allt som allt så är procenten av underlag som de båda mössen högst på G6, finns dock några underlag som skiljer dem åt .

Hoppas detta kan vara till någon hjälp . kan ärligt inte komma på något annat .

Om inte annat tycker jag att du ska prata med butiken du köpte den från , eller skicka mail till det företag du beställde den från och höra efter. dem kanske vet om att dem haft lite problem med just sin försändning ?. En vild gissning men iaf något .

Som sista utväg , be om en ny .

Visa signatur

Intel Pentium 4 (Prescott) 2,8 ghz || Kingston Hyper X DDR2 512mb PC6400 800 Mhz (5-5-5-15) || XFX GeForce 7900GT 256MB GDDR3 eXtreme || Hitachi 250 GB // Western Digital 120GB || Asus P5WD2 E-Premium || Hiper Powersupply Modular Type R 580W

Permalänk
Medlem

Pröva o dra ur alla andra saker du har i usb portarna om du anväder dom funka för mig vet inte varför blev av med det mesta då

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Du har ju svaret i rubriken, lasermus.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Du har ju svaret i rubriken, lasermus.

Varför klandrar alla lasermössen visst det är en relativt ny teknik därav dom här felen visst så är det alttid jag har denna mus funkar klockrent för mig förutom när jag har min hub/webbkamera inkopplad då ballar den ur är väl ett vanligt fel då men pröva att bara ha musen inkopplad och se om det funkar bättre lycka till

Permalänk

"Flippar"? Vad kännetecknar "flippet"? Har samma mus och den funkar alldeles utmärkt på min steelpad 4d-musmatta. Kör även med de medföljande drivrutinerna.