Permalänk

resfeber.se

nån som vet nåt om resfeber.se? mer än att det har bra priser på resor...

nån som bokat genom dem?

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Funkade fint för mig för ett drygt år sedan. Bara flyg dock.

Visa signatur

Old math teachers never die, they just tend to infinity.

Permalänk

okej... låter jubra, skall till paris eller new york.. nån som vart i nån av de städerna och kan rekommendera nåt (förutom det som finns i alla resebroschyrer)

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
okej... låter jubra, skall till paris eller new york.. nån som vart i nån av de städerna och kan rekommendera nåt (förutom det som finns i alla resebroschyrer)

Ney York:
kan iaf rekommnedera att inte visa din Ipod (om du har nån sån) öppet på gatan eller i tunnelbanan. Ett väldigt eftertraktad stöldgods..

Paris:
Kan kanske vara smart och undvika "kriget" i förorterna.
Om du tänker åka upp i Eiffeltornet och om du bara är där några dagar rekommenderas att göra det så fort som möjligt om vädret är fint. Va där en natt för ett årsedan och tänkte åkt upp dagen efter.. Men skule gjort det på kvällen då det var tät dimmma dagen efter..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol

Kan rekommendera Merryl Hotel om du är ute efter en billig hotell. Rent, mysigt och übertrevlig personal. Hotellet ligger i Gare du Nord och är nära tunnelbanan som tar dig till centrala delarna in no time. Sök på ex. www.hotels.com

Kan även rekommendera Le Crocodile som är ett superschysst pub. Ta metron till Luxembourg och fråga någon där efter "6 rue Royer-Collard". De har 200+ olika drinkar, och de snålar INTE med spriten Komplettera kvällen med Queen som ligger på paradgatan tror de hette "Champs Elysses". Tänk på att det kan vara lite svårt att komma in på det stället utan kvinnlig sällskap så det kan vara bra att ragga upp några fransyskor innan så...

det va om paris ja.. och VA grymt försiktig för ficktjuvar,, blev bestulen på min digitalkamera TROTS att jag visste att killen som stod bredvid min va en ficktjuv, trodde att jag hade koll på läget, men icke..

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

Datorrelaterat?

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X