Smurfröster på vissa låtar i WMP

Permalänk

Smurfröster på vissa låtar i WMP

Jag har upptäckt ett problem med att spela upp vissa mediefiler i WMP. Detta är första gången detta händer och blev ganska så road första gången jag hörde en låt spelas upp i smurfform!

Men nu till allvaret, problemet började troligtvis av att jag råkade stänga ner programmet felaktigt. Jag har testat att ladda ner nya codecfiler men utan önskat resultat. Så nu behöver jag eran hjälp och om ni har haft liknande problem eller vet lösningen.

Tack på förhand

Visa signatur

CPU: i5 4670k @ 4.2Ghz Mobo: Asus B85-Plus PSU: Corsair 600W GPU: Powercolor Radeon 7970 Chassi: Phantom NZXT RAM: 8GB ADATA 1600mhz CL9 HDD: 2x1TB WD 7200rpm

Permalänk
Medlem

går musiken snabbare? karoke funktionen på mitt ljudkort kan man köra så att rösterna och musiken blir "högtonig" men spelas inte snabbare kanske något sådant hänt?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk

På de låtar som låter smurfigt går de snabbare. Jag ska kolla upp ang ljudkortet om det har ngn sådan funktion.

Visa signatur

CPU: i5 4670k @ 4.2Ghz Mobo: Asus B85-Plus PSU: Corsair 600W GPU: Powercolor Radeon 7970 Chassi: Phantom NZXT RAM: 8GB ADATA 1600mhz CL9 HDD: 2x1TB WD 7200rpm