Permalänk
Medlem

Mp3 mobil

Hej!
Nu har jag sökt och sökt hela dagen med varierande resultat kan man väl säga. Jag söker en Mp3 Mobil + Porta Pro lurar kompabilitet (gärna köpas på samma ställe som mobilen) Det ska vara en olåst GSM telefon most bang for the buck är det som gäller. Vill gärna komma undan så billigt som möjligt, men minst 512 minne max priset ligger på strax över 2k. Helst ska den inte köpas av någon liten skit affär som ingen vet något om. Detta kan bli en utmaning att hjälpa med detta :). Mobil träsket är fan det värsta som finns av alla pryl träsk.

Eller går det att komma billigare undan och få bättre prestanda om man köper var för sig? I så fall krymper kraven på mobilen avsevärt till nästan obefintliga, ren mp3 får iaf ha 2 gb minne och display.

Denna Ser rätt bra ut om man bara kunde få ihop alla tillbehör och om den tog lurar...

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk

Jag tycker mobilerna suger som MP3-spelare. Batteritid, funktionalitet, hörlurar, användarovänlighet.

Köp en iPod i stället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23
Jag tycker mobilerna suger som MP3-spelare. Batteritid, funktionalitet, hörlurar, användarovänlighet.

Köp en iPod i stället.

Har kört med en W800i sen den kom Och jag tycker ljudet duger alldeles utmärkt Det gäller bara att hitta ett par bra lurar som man trivs med Batteritiden är inte heller dålig + att den även är ganska användarvänlig Jag behöver inte ens ta upp den från fickan om jag tex vill dra upp volymen eller byta låt

Rumpel: Om det inte följer med lurar till Z530i så köper du bara en adapter sen kan du köra vilka lurar du vill http://www.webhallen.com/prod.php?id=59603

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Jag har änna tänkt om lite och har kommit fram till att köpa båda sepparat nog passar bäst. Så jag funderar på dessa inköp:

Så här ser det ut just nu, jag vet att porta pro varit ledande i 15 år men har hört så många säga att akg lurarna är snäppet vassare.

Vad tror folk om det lilla kittet jag har satt ihop? Är det funktionella saker av hyfsad kvalitet?

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Har kört med en W800i sen den kom Och jag tycker ljudet duger alldeles utmärkt Det gäller bara att hitta ett par bra lurar som man trivs med Batteritiden är inte heller dålig + att den även är ganska användarvänlig Jag behöver inte ens ta upp den från fickan om jag tex vill dra upp volymen eller byta låt.

Jag har också SE W800i och gudarna ska veta att jag försökt övertygad mig själv att använda den som MP3 och slippa ta med mig två enheter. Men prova att göra ett tiotal spellistor snabbt och enkelt, synka dessa, göra fem andra spellistor och byta ut fem av de gamla mot fem av de nya... Näpp, tebaks till iPod.