Lite kortfattad förfrågan kanske men jag ska säga vad jag tycker;
Färgschemat är lite halvdant komponerat och val av en mörkgrå färg för rubriker ovanpå en rätt mörk blå är inte det mest ideala, inslaget av knallrött under "nyhetsarkiv" gjorde inte mig lugn för fem öre heller. Logotypen bör inte ha ett sådant "glow" bakom sig, gör att det ser suddigt ut och man får anstränga ögonen.
Navigationen är helt okej, synlig och så men dropdown menyerna är lite jobbiga om jag får säga det själv. Viss korrekturläsning krävs även, speciellt i era recensioner. Om ni nu ska skriva saker som folk förmodligen ska läsa och bli inspirerade av borde ni väl ändå kunna stava rätt och formulera samt göra korrekta meningsuppbyggnader?
Annat än det, är det väl ett bra koncept bara att det finns ungefär 10.000 om inte fler sidor om samma ämne och troligtvis en hel del som ser likadana ut som din. Vad är det som gör just din spelsida så unik? Försök rikta in dig på en speciell nische. Något litet specialämne som inte är så sjukt populärt som en vanlig spelsida.
Edit: sidan verkar inte vara helt färdig heller, ger inte ett så bra helhetsintryck av att visa upp halvklara saker.