SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Jag laddar först hem spelen och testar, gillar jag dom, så köper jag det.
gjort så med nästan alla spel jag haft, förutom wow och l2.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nukloch
Ok förlåt att jag missförstod dig, men liksom herregud.
Det finns människor som gör arbetar skiten ur sig och som inte får en 1/10-del av vad en musikartist får. Det känns som om vi ska tycka synd om dem genom ditt inlägg, och det om att de får erbjudande och allt och att det utgör deras utkomst: Självklart, men de är fortfarande skitrika!

Låter som om de har svårt att försörja sig i ditt inlägg, faktum é att dé flesta artister är rika, i musikbranschen iaf som de som jag gav exempel på

Asså, tror du missförstod igen; jag menar inte att artister i allmänhet har svårt att försörja sig. Vad jag menar är att man bör få ut mer av sitt arbete, det är inte mellanhänderna som ska kamma hem vinsten, och nu syftar jag på Mindre, okända/nya artister, inte stora etablerade...

Men detta har ledit in på något helt annat än tråden handlar om så tycker vi sätter punkt där...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Asså, tror du missförstod igen; jag menar inte att artister i allmänhet har svårt att försörja sig. Vad jag menar är att man bör få ut mer av sitt arbete, det är inte mellanhänderna som ska kamma hem vinsten, och nu syftar jag på Mindre, okända/nya artister, inte stora etablerade...

Men detta har ledit in på något helt annat än tråden handlar om så tycker vi sätter punkt där...

Å andra sidan så tankar man inte ner så mkt "okända" artister va ja vet, men whatever

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ni får ta och läsa genom regel §7 noga.

Regler