Kolla in min sida om webdesign

Permalänk

Kolla in min sida om webdesign

Hejsan! Jag skulle vilja veta vad ni tycker om min hemsida www.whoopee.se! en sida som handlar om Webdesign.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag förstår inte?? du vill att man ska betala 100kr för ett sketet gästboksskript
sänk priset till 10kr eller något så kanske du får fler kunder. fler än 0 det vill säga..

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk

Inte.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Permalänk
Medlem

Inte för att vara den, men din mailadress fick mig att rygga tillbaka ifall man ska betala för en tjänst: "anton-1991@hotmail.com".

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Re: Kolla in min sida om webdesign

Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton91856
Hejsan! Jag skulle vilja veta vad ni tycker om min hemsida www.whoopee.se! en sida som handlar om Webdesign.

Hoppas du är ironisk nu. En sida om webbdesign som använder uråldrig teknik? Tabelldesign? Mängder ned stavfle och inte mycket till design överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem

Hmm din sida, den har inte så mycket med "Design" att göra, bara för att man vet hur man lägger in tabeller och lägga i någon bild betyder de inte att man är designer precis.
http://susning.nu/Designer

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Hemsk, mycket oproffsig.
Och vem skulle köpa ett gästboksscript för 100 kr när det finns bättre helt gratis? Särskilt när man inte ens får någon information om scriptet, är det asp, php, kanske ruby? Används databas, i så fall vilken?

Du kan helt enkelt inte förvänta dig att ligga på en proffesionell när du bara hållt på med det i ett år, särskilt inte när du bara är 15.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det var tredje tråden om samma sida som blev låst.. dags att ge upp nu?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||