Permalänk
Medlem

Ert bästa CS-resultat

Skulle vara kul att se vad ni har haft för bästa CS resultat, Kill/death-ratio på en runda alltså. Ibland går det bra ibland går det mycket mindre bra. Jag är ganska ny på att spela cs så det vore kul att se vad som räknas som bra.

Det bästa jag gjort som jag har screenshot på är 28/9 på en server med 60spelare office vet inte hur lång matchen var men antagligen ganska lång, det är antagligen ganska medel.

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Medlem

... cs public säger ingenting om en spelares skill, om man över huvud taget ska kunna visa det så ska det vara screenshots tagna från en pcw eller riktig match.

Permalänk
Medlem

Jag hade 29-2 för 2-3 timmar sen innan jag gick på jobbet, sen bytte jag server och gick i princip jämnt, så det är mycket som hänger på vad för spelare som är på servern samt vilket lag man hamnar i. Dust som T är då inget bra sätt att få en bra score t.ex., jisses vad slakt det brukar vara tidvis, undra vad dom tänkt på då dom gjorde så pass långa korridorer för T att springa i.

Permalänk
Medlem

Okej men vad är pcw? Ja du har säkert rätt, men jag hade mer tänkt mig lite mer lättsamt, det är klart det finns die hard players, men jag tänkte mer "vanligt folk". Mest som en kul grej för att se vilka "fiskehistorier" man kan få höra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tror du ska gå till ett mer cs relaterat forum

www.fragbite.se

Permalänk
Medlem

Jo det är klart fast jag gillar detta mer, mixed crowd. Jag är liksom inte die hard.

Visa signatur

Permalänk

:-/

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
... cs public säger ingenting om en spelares skill, om man över huvud taget ska kunna visa det så ska det vara screenshots tagna från en pcw eller riktig match.

Egentligen säger väl inte det så mycket heller, det viktigaste är hur det går för laget inte varje enskild spelare.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Jag är tjugoett år gammal det känns lite sent att börja LANa nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är aldrig försent ^^

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Grejen är också att när jag lirar så kör jag liksom bara för att få panga skalle lol. Jag kan liksom ha ganska okej kill/death-ratio men man blir ju kallad noob för allt man gör. Hur kommer man ur noob träsket, det är ju inge kul att bara köra helt systematiskt.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobbyem
Grejen är också att när jag lirar så kör jag liksom bara för att få panga skalle lol. Jag kan liksom ha ganska okej kill/death-ratio men man blir ju kallad noob för allt man gör. Hur kommer man ur noob träsket, det är ju inge kul att bara köra helt systematiskt.

du skriver hud_saytext 0 (tror det är så) i consolen. då slipper du allas grin och gnäll

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk

Rekord på en runda är 12 st på dust2 på badass servern.

För massa år sen då ice servarna fanns så fick jag 2 ggr 45-0 dvs en hel bana utan att dö. Var inferno och dust.

ojea

Permalänk
Medlem

Grymt i så fall. UMP 3,3 borde vara gratis.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Egentligen säger väl inte det så mycket heller, det viktigaste är hur det går för laget inte varje enskild spelare.

*tråd flyttad*

Permalänk

i public är alla fragkåta.

Permalänk
Permalänk
Medlem

brukar ligga på en kanske typ 3kills och 20 deats eller något sådant, spelar ganska sällan dock.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

För 1 år sen på superhero som är tråkigt

Permalänk
Medlem

haft 212-48 som bäst på 1.6 men har dock inte kvar screenshotet sen otaliga omformateringar på datorn. och det var på fy_snow med low gravity och runt 20-30 players.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

64 - 2 ärmin bästa resultat på www.whiskeyhörnan.se

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Hmm..

har inte screen på det här, men när jag var uLt1MAt3 h4Xx0r (:D) så hade jag väl ca 100 - 10 på ett lan och deathmatch server.

Permalänk
Avstängd

Hade typ 20-0 på en public server förut som heter sovrummet på source. Då spelade inte så många nybörjare där utan var bra spelare. Sen har man fått mot högre med 2-3 deaths också. Inte så svårt när man lär sig.

Idag skulle jag få 5kills och 656 deaths.