Permalänk
Medlem

Comviq, inget nät?

Har comviq kompis abonnemang och har inge nät.. samma sak med en kompis.. tänkte kolla ifall fler har det hör problemet så kanske det är problem hos comviq....

Permalänk
Medlem

hmm, kan förklara varför min mobil pipit några gånger idag, nu har ja dock täckning

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

brorsan har otroligt dålig täckning på sin mobil.
han har haft det i en eller två veckor.. men min mobil funkar kalas, och jag kör med Kompis ab..

knaskigt det där.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Och där har vi den främsta anledningen till att jag bytte tillbaka till Telia

Permalänk
Medlem

Oh cr*p. Och jag som precis har beställt en telefon bunden till Comviq :S

Visa signatur

 MacBook Air 11" | TypeMatrix

Permalänk
Medlem

jo, men idag har jag inte haft nå problem alls, o under de snart 6-7 år som jag haft comviq har jag inte haft nå problem, så du kan nog vara lugn.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

kan vara så att du ha ett gsm simkort å har en 3g tele då kan nätet dö hela tiden, om det är så är det bara att byta till ett 3g simkort

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Har tänkt på samma grej men undrar vailken butik som erbjuder en mobil som är värd 1000kr?:O

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b-george
Har tänkt på samma grej men undrar vailken butik som erbjuder en mobil som är värd 1000kr?:O

Fel tråd va...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

HAHAHA

Det sant men hur fan kan det här hända skulle posta i den tråden http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=64072...