Ursprungligen inskrivet av [Luden]Piscaba
här har du länk, http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130
Ja, men det är 744 inlägg i den tråden så gärna en direkt-länk till något eller några av de inlägg som ger konkret fakta. Jag har skummat igenom den där tråden, och sett ungefär samma debatt i den tråden som i den här. Folk som gör antaganden, men inte mycket som pekar på objektiv fakta att det skulle vara nån skillnad mellan panelerna. Och det finns betydligt mer personer där som är skeptiska till att det är nån större skillnad på panelerna än vad det är på det här forumet.
Om det nu är så uppenbart att det är skillnad så verkar det ju konstigt att ingen kan hosta upp några riktiga fakta.
Edit: Svar på RawXcellence
Ursprungligen inskrivet av RawXcellence
Originally Posted by spincut ( Twilek's kollega? anställd?)
Najst personangrepp. Jag vill dock klargöra att jag är nog är minst lika bekymrad över om det skulle vara skillnad på panelerna som alla andra i den här tråden eftersom jag själv har beställt en sån här skärm. Eftersom jag inte fått min än så har jag ingen aning om om jag kommer få en A-panel eller S-panel än, men om det skulle visa sig vara en A-panel och det finns riktiga FAKTA på att den skulle vara sämre skulle det finnas möjlighet till reklamation. Men inte fan avbeställer jag denna monitor bara för att några personer börjat hävda att det är någon skillnad på panelerna om det inte finns någon riktig FAKTA. Och eftersom jag kan få min monitor vilken dag som helst så skulle det ju vara bra om de personer som sitter inne på denna FAKTA kunde hosta upp den istället för att sitta och trycka på den... Jag har inte läst något vättigt än som tyder på att det skulle vara någon skillnad, och visst jag har inte läst hela tråden på hard forum, men ni som gjort det och blivit övertygade kan väl i så fall direktlänka till de inlägg med lite objektiv info som styrker att det skulle vara någon skilland på panelerna... Är det för mycket begärt, i så fall så kan jag inte ta er seriöst.... tyvärr