Permalänk

Bästa fildelnings-programmet.

Har hört en del från bekanta om fildelningsprogram och jag undrar nu hur man får tag i det och hur man får igång det med kylskåpet och så.

(mods. om det här är emot reglerna så får ni låsa tråden.)

-Gratis fil är gott...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Så länge det inte är upphovsrättsskyddad fil så är det lugnt.
Jag brukar själv använda Sked 1.4 (självklart med Cornflakes addon) när jag fildelar, men det händer även ibland att jag använder Sugrör 0.2 just bara för att det är så lättanvänt.

Permalänk

Kan min flickvän använda samma fil som jag även om den är upphovsrättsskyddad?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Du får dela den med hjälp av µTallrik.

Visa signatur

-\n-

Permalänk

Fil++.nativ.stable-build.0.934 är lätt den bästa som finns! Finns utmärkt dokumentation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nerios
Du får dela den med hjälp av µTallrik.

funkar bra!

Permalänk
Medlem

Ni är medvetna om att filtillverkarna förlorar på sånt här va? Skulle ni gå in och stjäla fil på ICA också eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
Ni är medvetna om att filtillverkarna förlorar på sånt här va? Skulle ni gå in och stjäla fil på ICA också eller?

Har du råd att betala licenserna för att få äta fil då ?? Priserna är ju skyhöga. Arlas nya A-fil med svart vinbärsmak kostar ju multum för en månadslicens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK

Det är ju skillnad att kopiera fil och att stjäla fil... Även om jag gillar att stjäla fil inne på ica med sugrör