Skaffa skägg liknande? kliar det?

Permalänk
Medlem

kliar liiite, men det går över

sälv kan man varken få mustasch eller behåring mellan haka och underläpp..
så jag har istället fått köra med lite skäggväxt på hakan.hehe

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Har odlat nu i 2 månader (snart vinter ju) och har inte märkt av att det kliat så värst mycket.

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Kliade lite i början, men nu är det bara skönt. Har inte mer än 1 cm, förutom på halsen och mustaschen som jag vill ha kortare. Trimmar varje vecka och rakar kinderna. Kör snagg också förresten.

Finns inte att jag går tillbaka till rakat och dras med irriterad hy... usch.

Permalänk
Musikälskare

Inga problem för mig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Kliar inte ett smack för mig. Kittlas bara lite i början pga det är krulligt. Funderar på att spara ut till taliban-skägg men samtidigt kan det komma att bli bra jobbigt att sköta.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem

Mitt får väl klassas som bockskägg med mustasch enligt SkäggO. Funderar på att spara ut det på hakan till ett metalskägg.

Och ja det kliade lite i början men det gick över snart. Dock är det svårt att låta bli att pilla å kolla så att det är rakt hela tiden osv. Tyvärr är det inte helt perfekt rakt och jag irriterar mig jämt på det. Men men svårt att rätta till och det syns knappt heller så.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |