Permalänk
Permalänk
Medlem

En sådan:

Inte för att jag röker, men den fattades i bilen och det känns tomt utan den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Burkeen word, har letat som en tok efter en sån här i skövde men hittar ingen

apspektakel vart köpte du din o finns den att besätlla?

Kolla bildlänken
Riktigt najs är den iaf
Mycket mer stilrent också än en stor jävla plånbok full med skrammel och diverse kort / kvitton som aldrig skulle komma till använding ^^.

=]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av luxer
http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a02106&page=2&countrs=1...

finns den.

Fy fan jag betalade 300kr för min.

Permalänk
Hedersmedlem

Nya dimljus samt kromade blinkerslampor till bilen.

Dimljus 690 kr
Lampor 425 kr

Permalänk
Medlem

hmm vilken bil har sånna blinkers tro? Volvo?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
http://www.bluebox.se/bilder/varor/a02106_3.jpg

Fast den röda färgen är mycket snyggare irl

Edit: Hela grejjen är snyggare irl...

Fan Aspektakel, du verkar ha både bra musiksmak och designsmak Har en likadan fast med orange insida ...

Finns att köpa på Designtorget också, ialla fall här i huvudstaden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lyckotomten
Fan Aspektakel, du verkar ha både bra musiksmak och designsmak Har en likadan fast med orange insida ...

Finns att köpa på Designtorget också, ialla fall här i huvudstaden.

Och ändå blev jag sågad i "snygga kläder"-tråden :<

Permalänk
Medlem
Citat:

Fast den röda färgen är mycket snyggare irl

Edit: Hela grejjen är snyggare irl...

Den var riktigt snygg! Hur många kort får plats? Bara två som det ser ut på bilden?

Permalänk
Citat:

Och ändå blev jag sågad i "snygga kläder"-tråden :<

Hehe, har iofs inte sett vilka kläder du valt, det kanske var berättigat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av svedis
Den var riktigt snygg! Hur många kort får plats? Bara två som det ser ut på bilden?

Äh, man kan pressa ner fyra-fem kort i den, men den blir uttänjd och de ramlar lättare ut. Men så länge man alltid har en massa kort i den så spelar det ingen roll

Permalänk

Äntligen har den anlänt! Rotel RB-993 med 3x200W, MUMS! Mina grannar jublar inte med mig

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lyckotomten

Äh, man kan pressa ner fyra-fem kort i den, men den blir uttänjd och de ramlar lättare ut. Men så länge man alltid har en massa kort i den så spelar det ingen roll

Ah, vad bra. Blir nog till att beställa en sån då.

Permalänk
Medlem

Har också beställt en såndär plånbok.

Permalänk
Medlem

Mr. Bravo: Fräsch, den är inte billig?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
Här är en liknande jacka i sverige: http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=11532

Dock var inte den lika snygg Gillade att det stod FORUM snett över ryggen.

Jag får fortsätta leta efter en snygg jacka!

Grattis dock till ett bra köp iallafall!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Dock var inte den lika snygg Gillade att det stod FORUM snett över ryggen.

Jag får fortsätta leta efter en snygg jacka!

Grattis dock till ett bra köp iallafall!

Så sant så och tackar tackar Lycka till! Om du har tur så kanske junkyard eller boardstore tar in den

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Köpte precis en:

Visa signatur

Bloggar om Hemautomation på HomeAutomateIt.com

Permalänk

Köpte ett WinTV-NOVA-T-USB2 stick (tvkort) till den bärbara.
Självklart var min bärbara för slö Amd 1,7Ghz, 512Mb ram t.o.m. den lägsta upplösningen. Och andra tvprogramvaror som jag har testat hittar inte mitt tvkort. Nå bara 350kr åt skogen, får testa mer då jag får mer tid.
*edit*
Efter mer arbete får jag datorn att precis orka om jag stänger av all onödig dritt.(antivirus & rubbet) Och den fungerar faktiskt riktigt bra, konstigt nog drar fullskärm eller minimal skärmbild lika mycket kraft ur datorn.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svedis

En stor fördel med den är att man inte samlar på sig en jävla massa kort och skit
Innan så hade jag 8 st med mig överallt. Nu har jag bara legg och bankkort, funkar hur bra som helst

Rätt kul grej...

När jag köpte min telefon i går så tog jag ju självklart upp plånkan.
Säljarna i affären blev helt impade. Frågade var jag köpt den osv och sen gick en av dom och beställde en till varje säljare där

Pekzor:
Har haft min i lite mindre än ett dygn, men fan vad nöjd jag är!
Så jäkla härlig telefon!

Permalänk

Eller köpte och köpte.. förbokade iallafall.

apspektakel:
Hur funkar det att skriva SMS och sånt på telefonen? Tycker det ser lite krångligt ut med flera tecken på samma knapp.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidStorm
http://images.barnesandnoble.com/images/19310000/19311658.JPG

Eller köpte och köpte.. förbokade iallafall.

apspektakel:
Hur funkar det att skriva SMS och sånt på telefonen? Tycker det ser lite krångligt ut med flera tecken på samma knapp.

Det lilla jag har testat så funkar det sjukt bra!
Det är lite svårt att hitta för man är ju van vid den vanliga uppsättning, abc på 1 osv.
Men det går ändå snabbt, lär vara riktigt najs när man kommit in i det lite mer

Permalänk
Medlem

1 st. Whirlpool ARC 5554

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
http://img264.imageshack.us/img264/3513/kylfrysul1.jpg
1 st. Whirlpool ARC 5554

Är det ismaskin i den? :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det ismaskin i den? :>

Neeh. Ismaskinen på jobb har skrämt bort mig från att någonsin skaffa en egen
Det är ett basic, ClassA kombo-skåp som skall ersätta mina energibovar från det sena 80-talet.

Permalänk
Medlem

apspektakel: Ja, jag har bara testat den i ca 5 min och den verkar grym!
Jag tror jag får min P1a på tisdag eller nått, jobbigt att vänta...

Jag testade att skriva lite på den och det var väldigt ovant, men det lär gå betydligt fortare än en vanlig telefon när man vant sig.
Främsta anledningen till att jag köpte den är kalendern, smidigheten/storleken(för att vara smartphone) och möjligheten att ha den som VoIP-tele. Att den sedan har allt man kan önska och lite till skadar ju inte
Enda nackdelen är priset, men med tanke på alla funktioner så verkar den väl värd pengarna.

Visa signatur

Bloggar om Hemautomation på HomeAutomateIt.com

Permalänk
Medlem

Eller köpte och köpte, jag har också förhandsbokat!

Jag har bara spelat Half Life 1 & 2. Har inte spelat Episode 1 & 2. Så jag kan inte vänta!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Köpte mig en:

idag

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Var på stan idag och fyllde på garderoben lite

Först ut var ett par nya Levi's 511 Slim i svart/möööörkblå, eftersom mina förra gick åt vid en smärre cykelolycka

Sedan en skjorta från HM i stil med denna:

och slutligen en tröja från Brothers, som jag inte hittar någon bild på.. Snygg var den iaf

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

Hittade mig äntligen en schysst jacka igår, en Peak "softshell". Sitter ruskigt bra, men ser inte lika rolig ut på bilden tyvärr.

Shoppade lite inför Badboll-kryssen nästa vecka också Lite balla uv-färger och kraffs också.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Bestämt mig för att äntligen läsa böckerna, efter att ha skjutit upp det i typ 5 år..

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.