Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Vart köpte du den?

Jag har nu hört mig för lite och den är köpt på "wear it" i valbo utanför gävle. Men det var ett tag sen så jag tror inte att den finns kvar längre.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Nya burken uppe å rullar

Lian Li A05 Minitower
Gigabyte Ds3 p35
Intel c2d E6750 2,66ghz
2gb Corsair ddr2 ram
Leadtek 8800GT
WD raptor 74gb

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
http://static.pici.se/pictures/AwVZgIieG.jpg

http://static.pici.se/pictures/yeVzrdYNv.jpg

Nya burken uppe å rullar

Lian Li A05 Minitower
Gigabyte Ds3 p35
Intel c2d E6750 2,66ghz
2gb Corsair ddr2 ram
Leadtek 8800GT
WD raptor 74gb

Synd att inte DVD/CD-spelaren är inbyggd å dold i chassit. :/ Lian Li är för övrigt ruggigt snygga!

Permalänk
Avstängd
Citat:

http://static.pici.se/pictures/AwVZgIieG.jpg

http://static.pici.se/pictures/yeVzrdYNv.jpg

Nya burken uppe å rullar

Lian Li A05 Minitower
Gigabyte Ds3 p35
Intel c2d E6750 2,66ghz
2gb Corsair ddr2 ram
Leadtek 8800GT
WD raptor 74gb

Har samma låda fast i svart. Den bästa lådan jag någonsin haft. Byter låda 2 till 5 gånger per år. Men denna kommer jag nog ha bra länge...

Edit: Dessa är de senaste jag fått hem. PC2-8500 på 2GB.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Har samma låda fast i svart. Den bästa lådan jag någonsin haft. Byter låda 2 till 5 gånger per år. Men denna kommer jag nog ha bra länge...

Edit: Dessa är de senaste jag fått hem. PC2-8500 på 2GB.

http://images.crucial.com/images/resources/detail/ballistix/b...

Riktigt papplåda på ett bra sätt =), har aldrig ägd ett Lian li chassi och blev riktigt förvånad över hur lätt den var när jag fick den av budkillen. Dörrarna är ju rena pappret den med går ju att böja den om man är oförsiktig, Men riktig snygg är den jag föredrar kvaliten på min Antec p150 den känns mer robust och stabil. Lian li chassit är inte dum den heller, blir lättare att flytta osv

+Lätt
+Snygg
+Liten
+Alla små detaljer som man märker då man pillar i den första gången.

-Tunn
-Nätagg på framsidan, blev helt konstigt

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Riktigt papplåda på ett bra sätt =), har aldrig ägd ett Lian li chassi och blev riktigt förvånad över hur lätt den var när jag fick den av budkillen. Dörrarna är ju rena pappret den med går ju att böja den om man är oförsiktig, Men riktig snygg är den jag föredrar kvaliten på min Antec p150 den känns mer robust och stabil. Lian li chassit är inte dum den heller, blir lättare att flytta osv

+Lätt
+Snygg
+Liten
+Alla små detaljer som man märker då man pillar i den första gången.

-Tunn
-Nätagg på framsidan, blev helt konstigt

Tycker inte att nätaggets placering vart dålig. Blev bra som fanken för kablarna tycker jag. Men när de gälle lådor i Alu så känns dom sköra.
Kolla här hur jag gjorde med lådan: http://sweclockers.com/album/?id=1664

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Många som handlade t-shirts från den där affären med en massa t-shirts.

Någon som fått sina t-shirts från threedless?
Mitt paket skickades den 28e, tycker att det borde komma snart.
UPS brukar ju vara snabba. Annars har mitt paket kommit bort
Pengar har dragits från mitt konto iaf. Så hoppas det inte är någe fel.

Vore obra då jag köpte ett antal t-shirts där ifrån.

Har med alla säkerhet fastnat i tullen, mina 7 t-shirtar fastnade, fick betala extra ~250 spänn

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
Har med alla säkerhet fastnat i tullen, mina 7 t-shirtar fastnade, fick betala extra ~250 spänn

Hur löser man det?
Kommer det brev hem i lådan med en extra faktura eller någe?
250kr kan jag lätt betala, va så billiga tees...

Permalänk
Medlem

kommer brev från tullen med inbetalningskort typ.

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk

Philips HQ7290 Williams, 799:- på SIBA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Hur löser man det?
Kommer det brev hem i lådan med en extra faktura eller någe?
250kr kan jag lätt betala, va så billiga tees...

Japp du får en lapp där det står bla bla bla tullen bla bla bla 250 spänn, finns att hämta på (ditt utlämningsställe). Så går du bara dit o betalar oså har du dem

Sammanlagt är det ändå jäkligt mkt billigare

Permalänk
Medlem

Fick hem denna igår, en Sony Cybershot DSC-W35. Har inte hunnit testa den så mycket än men den verkar vara väldigt bra för 1300 kr.

Fick hem två palm pilots och en handspring visor också, får se vad man gör med dom...

Permalänk
Medlem

Nike Air Structure Triax+ 10

och

Nike+ iPod Sports kit

Grymmt nöjd med skorna, speciellt eftersom jag fick dem till extrapris (899:-)

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

Eh, fäster man ipoden i skon?

Permalänk
Hedersmedlem

En flaska karburatorsprit.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
http://www.stbarth-lowprice.com/l_00033174.jpg

Fick hem denna igår, en Sony Cybershot DSC-W35. Har inte hunnit testa den så mycket än men den verkar vara väldigt bra för 1300 kr.

Japp, den är jäkligt bra för sitt pris Hade en likadan som fest-kamera, tills den fick en okänd mängd Mintu över sig. Mekaniken innuti klibbade ihop sig så den inte orkar starta korrekt Uppgraderade sen till W55 istället, snäppet värre.

Ont: Köpte mig en ny mus förra veckan. Ruskigt skön

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Eh, fäster man ipoden i skon?

Nej det är en liten plastbit (sensor) som man lägger i ett fack under sulan i skon. Sen är det en grej man kopplar in i ipoden. Sen går man ut o springer så sparar den data om hur långt / kalorier / takt o.s.v i ipodden. När man kommer hem synkar men den mot ett community så får man grafer o skit

//H

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtihenke
Nej det är en liten plastbit (sensor) som man lägger i ett fack under sulan i skon. Sen är det en grej man kopplar in i ipoden. Sen går man ut o springer så sparar den data om hur långt / kalorier / takt o.s.v i ipodden. När man kommer hem synkar men den mot ett community så får man grafer o skit

//H

låter lite väl seriöst ut. låter även som du är en riktig friskus ^^
hade jag haft en son så hade grafen visat ett rakt streck som bäst XD kanske något åt det negativa hållet XD

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem

5 olika utgåvor/klippningar i ett paket. Alla i HD.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
http://img254.imageshack.us/img254/6781/hddvdbladerunnerng6.j...

Du har ju lätt största HD-DVD filmsamlingen.
Ligger alla på runt 249 kr?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

289kr från webhallen.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Du har ju lätt största HD-DVD filmsamlingen.
Ligger alla på runt 249 kr?

Denna kostade 270:- inkl. frakt.
Jag köper nästan inga filmer här i Sverige, de är så oskäligt dyra. Importerar instället och då ser priserna ut ungefär såhär:
Helt nya filmer (Shrek 3, The Kingdom, osv.) ca. 200:- + frakt.
Lite äldre rullar kostar oftast runt 130:- + frakt.

Permalänk
Medlem

Philips 47PFL5522D.

Jag är himla nöjd i varje fall.

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
http://img254.imageshack.us/img254/6781/hddvdbladerunnerng6.j...

aww skitbra film ju.
har den på vhs >.> dock så har jag ingen vhsspelare längre XD
tack för påminnelsen ^^

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Då var man en stolt ägare av en sådan här:

Permalänk
Medlem

Idag var det en mindre julafton för mig, mitt nya hembiosystem blev levererat.
Förstärkare: Yamaha RXV-461
Högtalare:
Frontar: Yamaha NS-555
Center: Yamaha NSC-444
Sattelliter: Yamaha NS-333
Sub: System One VH-100SW

Jag kopplade in allt för bara 1 timme sedan. Trevligt, mycket trevligt.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Beställde idag för 69 kr. Helt okej pris.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Det kommer troligen inte som någon större överraskning...

Permalänk

Shet Keyser! Du köper ju filmer stup i kvarten