Permalänk

mitt blev en gentle typhoon som ska installeras på mitt xbox som låter förjävligt

den ska sitta såhär (träklossen representerar fläkten;))

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

3D funkar också?
Senast jag letade emulatorer till android funkade typ bara spel som renderade i 2D.

De jag testat hittills är Megaman X5, Crash Bandicoot 3 (Warped) och Final Fantasy VII, och alla dessa funkar riktigt bra. Megaman smålaggar lite på ljudet, så ska se om det går att fixa, men annars inget strul.
Ska försöka hinna testa Metal Gear Solid ikväll om jag hinner.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikssonown:

mitt blev en gentle typhoon som ska installeras på mitt xbox som låter förjävligt
http://data.fuskbugg.se/skalman02/5321444_0.png

den ska sitta såhär (träklossen representerar fläkten;))
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4da2061d5c942_DSC_0523.JPG

Skulle vara intressant med lite mer byggbilder om du har sen
Min box låter också lite väl mycket men jag vågar inte stänga in den i ett skåp helt och hållet.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Skulle vara intressant med lite mer byggbilder om du har sen
Min box låter också lite väl mycket men jag vågar inte stänga in den i ett skåp helt och hållet.

har tänkt lägga upp en bygglogg på projektet sen när jag börjar men just nu är det den långa väntan på fläkten(kort egentligen) och de 3 timmarna fysik och matte imorn mellan 1 och 4 imorn jag måste ta mig igenom.:/ tror jag får fläkten imorn eller på tisdag så gissar på att jag blir klar innan helgen beroende på skolarbete... fast det kan man alltid skjuta lite på;)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

De jag testat hittills är Megaman X5, Crash Bandicoot 3 (Warped) och Final Fantasy VII, och alla dessa funkar riktigt bra. Megaman smålaggar lite på ljudet, så ska se om det går att fixa, men annars inget strul.
Ska försöka hinna testa Metal Gear Solid ikväll om jag hinner.

Coolt, bandicoot äger

Dock håller jag mig till äkta vara. I alla fall tills jag har nåt fräsigare än min X10 mini pro

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton_mjor:

Coolt, bandicoot äger

Dock håller jag mig till äkta vara. I alla fall tills jag har nåt fräsigare än min X10 mini pro

Ja X10n är fan inte rolig

Mitt senaste inköp (eller snarare tjejens) var Zeunerts påskmust, och mitt var en chokladkaka Sensation

Permalänk
Medlem

Bygger vidare på ljudet här hemma. En st Sonos ZonePlayer S5 till köket denna gången.

Permalänk
Medlem

Tycker dock själv att jag var jävligt dumsnål på hörlurarna.

Allt inköpt på Inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Tycker dock själv att jag var jävligt dumsnål på hörlurarna.

Jag hade samma känsla när jag stog på Siba i fredags, skulle på lan och hade inga lurar så jag funderade på ett Ace headset för 96 kr men så såg jag ett par HD555 för 850 kr så det blev lite dyrare men ack så bra dom låter.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Coolt, bandicoot äger

Bandicoot är en riktigt gammal klassiker! Själv har jag aldrig personligen ägt ett PSX tyvärr (om jag verkligen får spela emulatorn då går väll att tolka på många olika sätt....) och nä, X10, mini dessutom är kanske ingen höjdare att leka med.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinkspear:

Är den värd det då? Spelar du på den eller är det mer av en samlargrej? Den ser så sjukt nice ut att lira på!

är ju egentligen inte så farligt mycket dyrare än en standard lp, men 27" skalan och 10" större gör den verkligen till en dröm att lira på, även fast jag inte har speciellt stora händer så känns det som att jag har mer kontroll med denna, grymt allsidig gura, liksom buckethead himself.
skulle aldrig kunna tänka mig att köpa en gitarr som jag inte vågar lira med, gitarrer ska spelas på för att åldras till det bättre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

4st nya sommardäck (michelin energy saver) till Alfa Romeon
pris: 1075kr/st
http://www.annonsera.se/images/00079/0/nya-michelin-energy-sa...

Vilken modell av alfa rattar du ? Man blir ju som alfa frälst genast intresserad när man läser det..

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_W:

Vilken modell av alfa rattar du ? Man blir ju som alfa frälst genast intresserad när man läser det..

Finns ett tidigare inlägg när han köpt bilen, men det om jag inte missminer mig en 147 -01

Permalänk
Medlem

Ray-ban Caravan

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

Ett polfilter:

En vaccinationspruta:

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Det blev ett nytt tangenbord, Filco majestouch 2, brown switch

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Proffsmoddare

1st Nintendo DSi XL till min dotter som fyller 8år på tisdag

och en liten folder till mig

Hoppas nu att min Cold Steel Double Agent II kommer imorrn

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10950686']
och en liten folder till mig
http://img148.imageshack.us/img148/695/bluefolder.jpg

Hoppas nu att min Cold Steel Double Agent II kommer imorrn

Hur många knivar är du uppe i?

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

5st Hitachi 7k3000 3TB

Permalänk
Medlem

Senast var en körlektion som jag ska på imorgon

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Finns ett tidigare inlägg när han köpt bilen, men det om jag inte missminer mig en 147 -01

Mycket möjligt men att sitta och bläddra genom 496 sidor kändes så där lustigt

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Purgatory:

Det räckte inte med en? ^^
vad kostar en 3tb i styck pris?

Permalänk
Medlem

Haha, jag sitter och kollar på P-Nilz anime-figurer och blir sugen på att beställa egna. Sen ser jag alla dessa knivar och undrar vad det är för fel på folk, varför vill man köpa knivar liksom?

Permalänk
Medlem

Kostade?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mikael_Berglund:

Hur många knivar är du uppe i?

15 tror jag. (ynklig samling om man jämför med många andra)

Skrivet av Tweak:

Haha, jag sitter och kollar på P-Nilz anime-figurer och blir sugen på att beställa egna. Sen ser jag alla dessa knivar och undrar vad det är för fel på folk, varför vill man köpa knivar liksom?

Att samla på saker är absolut inget konstigt om det är actionfigurer, knivar, frimärken eller gamla nintendospel, klockor eller whatever. Knivar eller actionfigurer är LÅÅÅÅÅNGT ifrån det konstigaste man kan samla på. Men ska man se till poängen så har en kniv en praktisk funktion till skillnad från mycket annat. Men jag antar det beror på personligheten och inte så mycket på själva saken man samlar på är man samlare kan det vara precis vad som helst.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Första inköp inför lekandes med chassit:
3x vit eltejp
och ett popnit kit ifall jag måste borra bor några popnitar i chassit så man kan ersätta dom efter lackering.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_W:

Mycket möjligt men att sitta och bläddra genom 496 sidor kändes så där lustigt

Nu har jag visserligen 75 inlägg per sida, men 3 sidor bak men kan förstå dig

Permalänk
Medlem

Idag var jag hos tatueraren och gjorde min nya gaddning. sittningen tog ca 3 timmar.

"The Believe Symbol" från Disturbeds album "Belive"

Tusen tack till Kim - Hard Ink Tattoo i Tollarp.

--

Köpte även en ipad (1 Gen) 32gb hos Elgiganten här om dagen. Funderar på ifall jag ska behålla den eller lämna tillbaka den å skaffa tvåan då den kommer (det är trotts allt 30 dagars köp, trotts att man använt produkten.)

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Det räckte inte med en? ^^
vad kostar en 3tb i styck pris?

Håller på med en ny server och ska köra raid 6 så jag tar gärna ett par st
Runt 1800:- ligger prist på, WD Green är billigare.