Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.
När klassas man som en rik jävel?
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Throw dirt on me and grow a wild flower
Visa signatur
Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry
Visa signatur
Visa signatur
hollywoodstar
Visa signatur
Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.
Visa signatur
"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu
Visa signatur
Visa signatur
Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!
Visa signatur
"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu
Visa signatur
"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "
Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b
Visa signatur
MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT
Visa signatur
Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.
Visa signatur
» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)
Senast redigerat
Visa signatur
Entourage All Seasons Spotify Playlist
Spana in mitt senaste projekt: begagnatpris.se
Visa signatur
Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware
Visa signatur
MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT
Visa signatur
If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?
Visa signatur
Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com
Visa signatur
Lee Adama is a bitch!