Permalänk
Medlem

Mitt A kort kostade 5000kr exkl uppkörningskostnade.
inte alltför dyrt :]

Tog B kortet på samma skola då jag var 18år. Dom var svinsjyssta med mera mot mig och kom ihåg mig :] valde den eftersom ja tog B där. eftersom jag gillar den körskolan.

dom lät mig låna mcn ett tag också!

Halogen du har en fin hoj! :]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan

Halogen du har en fin hoj! :]

Man tackar. Jag är väldigt nöjd med den faktiskt, lätt värd varenda krona.

Om du vill köra sport och komma relativt billigt undan kan du kolla på lite äldre fireblade, med hondaförsäkring hos if blir det faktiskt rätt humant. Sist jag kollade kunde man försäkra en 10 år gammal blade för typ 7-8k halvförsäkrat om året. Och en 98:ans blade är en riktigt fin hoj.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Tycker du försäkringen är för dyr så köp motard istället! Billig försäkring och dom flesta tycker det är roligt att köra. Trillar du så kostar det inte många kronor heller.

Kör själv Xr 650 och kan rekomendera en liknande modell skarpt!

Word & second! \m/

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Vad kollas allt möjligt på en mc vid en besiktning ?

Kollar dom om de är glappt typ / styrleder,reglage / däcken/ säkerhetskontroll och drivlina. lysen och sånt.. mer???
Om det är läckage i framgaffeln?
""""kör dom och kollar växlarna?"""""""" viktigaste frågan

ni får gärna berätta...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
""""kör dom och kollar växlarna?"""""""" viktigaste frågan

Provkörning ingår i besiktningen ja.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter