Permalänk
Medlem

Itunes överföring problem

Hej!

Har ett riktigt jobbigt problem. Varje gång jag för över musik/film/bilder till min Iphone så får jag ett felmeddelande i iTunes som säger:

"Det gick inte att kopiera till skivan "abcdef". Enheten är inte ansluten."

T.ex om jag nu för över låtar så brukar det funka och den skickar över några sen avbryter den med det felmeddelandet. De låtarna blir överförda till iphonen. Så jag måste stänga av itunes och starta igen för att synkronisera resten men sen så får jag samma felmedd. Så måste jag göra ända tills alla låtar jag vill ha är överförda. Filmer kan jag glömma, de avbryts också om det inte är korta snuttar.

Vad är felet? Detta sker både med min och brorsans iphone!!! Det funkade dock att skicka saker till brorsans med hans kompis dator.

Tacksam för alla funderingar, förslag och svar!!!!

Visa signatur

Intel i7 920 (D0) 2.66GHz @ 4GHz Noctua NH-U12P SE1366 | Corsair 6GB DDR3 Triple Channel XMS | Asus P6T SE | Radeon HD4870 1GB DDR5 | Samsung F3 500GB | Corsair 650W | Antec Three Hundred | 22" Benq

Permalänk
Medlem

Testa att ta bort USB-hubben om du har en sån imellan datorn och telefonen. Koppla in telefonen direkt i burkens USB-port. Annars, testa en annan USB-port.

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Medlem

Har testat det men det funkar inte....

Visa signatur

Intel i7 920 (D0) 2.66GHz @ 4GHz Noctua NH-U12P SE1366 | Corsair 6GB DDR3 Triple Channel XMS | Asus P6T SE | Radeon HD4870 1GB DDR5 | Samsung F3 500GB | Corsair 650W | Antec Three Hundred | 22" Benq