Tjena!
Jag har stött på ett problem angående Disc2Phone (ett mp3 överföringsprogram för Sony Ericsson-mobiler).
Har installerat om programmet FÖR många gånger nu och ändå dyker samma error-meddelande upp:
Trycker jag på OK händer inget mer, men trycker jag på Avbryt dyker följande ruta upp:
Väljer jag Försök igen händer inte ett skvatt för att man ska utföra en debugging manuellt... kikar jag på aktivitetshanteraren så körs D2P.exe.... Har provat installera .NET Framework 1.1 + Hotfix, 2.0 samt 3.0 (inte alla samtidigt förstås) som annars också finns på CD:n i mobilpaketet men samma error meddelande kvarstår.
Är det NÅGON som stött på samma problem samt om det finns någon lösning på detta?? och vaf*n är JIT Debugger???
Jag har försökt allt jag kan och jag störs inte så mkt av detta problem, men mina två syskon är beroende av detta program och vill få det fixat av mig (eftersom jag är "datanörden" i hemmet).
Jag sökte med HijackThis och sparade en logg som kan komma till användning för den som kan dela med sig sina kunskaper:
http://uploadfile.org/download.php?id=ybQfXqo71bSBMOLWBOe4
vänta 30 sek så startar nerladdningen automatiskt.
Annars kan jag posta hela loggen om så önskas.
Detta driver mig till vansinne snart!
Tacksam för svar!
P.S. Jag la in denna post i denna tråd eftersom problemet kanske beror på Windows(?) och inte D2P i sig antar jag.
bizarre.behaviour@hotmail.com