Hela kalsongerna framme, mode eller missförstånd?

Permalänk
Medlem

Jag håller med, lite mysigare stämning tack :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Jag håller med, lite mysigare stämning tack :S

ja, man visar inte större mognad ju mer påhopp man kan göra

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Rätt enkelt tycker jag.
Jag själv drar upp byxorna, slänger på mig skärpet och låter sedan byxorna sjunka ner lite tills där de sitter bekvämt. Brukar sluta i en 3-4, kanske 5 cm "häng", speciellt då jag bara kör med loose, comfort fit eller vad tillverkaren nu kallar det. Finns inget värre än byxor som sitter som tapetklister runt benen.

Att ha byxorna lägre är dock inget man ska visa sig ute med tycker jag. Tycker RedFlips bilder visar rätt bra på hur läget ligger till i min mening.

Håller också med om att nivån behöver höjas. Mindre otrevligheter, mer mys!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
ja, man visar inte större mognad ju mer påhopp man kan göra

Tråden är ju dock dödsdömd från början eftersom den enbart handlar om ett påhopp. Kan ju knappast bidra med något positivt alls. Svårt att få mysig stämning då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Nej, men att köra runt i en svart Citroen Xantia med tonade rutor och svarta fälgar kan nog inte benämnas som annat än komiskt

Bättre våga vara annorlunda och sticka ut ur mängden än att ha nåt som alla andra har.

Edit:

Denna bil är däremot lite överstylad enligt mig, .. ^^ Fälgarna kostar X antal gånger mer än bilen

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Bättre våga vara annorlunda och sticka ut ur mängden än att ha nåt som alla andra har.

Ja, men man behöver ju inte dumpa all klass samtidigt, finns ju gott om feta bilar som är annorlunda och inte många har. Citroen Xantia är dock inte en sån i min mening.

Permalänk
Avstängd

Självklart.

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Ja, men man behöver ju inte dumpa all klass samtidigt, finns ju gott om feta bilar som är annorlunda och inte många har. Citroen Xantia är dock inte en sån i min mening.

Finns ju dom som tycker Lada Samara är en fet bil också så.. Smaken är delad som tur är.. Annars skulle väl alla glida runt i Volvo 240s

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Personligen så gillar jag inte häng. Jag tycker att det är jobbigt att dra upp byxorna hela tiden sen så kan man ju knappt gå. Jag har mina byxor vid midjan med skärp på och det är så jag gillar det bäst. Det är bara en i min klass som har häng så jag tror inte att det har riktigt slåt igenom här

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt för rejält offtopic, Och vill ändra mig lite i frågan,

Mitt tidigare uttalande var baserat på egna erfarenheter från mellanstadiet då man såg kalsongerna och hela köret.. jobbigt och obekvämt.

Däremot diskret som en tidigare har visat i tråden är helt ok enligt mig. Är det skönt så varför inte?

Detta däremot

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

själv kör jag inte med häng eftersom man inte kan gå normalt med för mkt häng då där byxorna går ihop i mellangärdet hamnar vid knäna.

men lite lätt är väll okej men när man ser ungdommar i 12-18år där hela kalsongerna visas och byxans mellangärde ligger vid anklarna då börjar det bli lite väl överdrivet.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

jag kör med "normalt" häng dvs bara lite syns
tycker det är bekvämt men när man har dom nedanför röven som vissa har ja då är det inte snyggt längre

så våga vara som man vill å skit i vad andra tycker!

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Rätt enkelt tycker jag.
Jag själv drar upp byxorna, slänger på mig skärpet och låter sedan byxorna sjunka ner lite tills där de sitter bekvämt. Brukar sluta i en 3-4, kanske 5 cm "häng", speciellt då jag bara kör med loose, comfort fit eller vad tillverkaren nu kallar det. Finns inget värre än byxor som sitter som tapetklister runt benen.

Att ha byxorna lägre är dock inget man ska visa sig ute med tycker jag. Tycker RedFlips bilder visar rätt bra på hur läget ligger till i min mening.

Håller också med om att nivån behöver höjas. Mindre otrevligheter, mer mys!

Mmm, min bilder tyckte jag äna visa båda sidorna..tror att den ena är emot superhänget medans den andra är för lite häng, och vi käftar om våran sak och de deras utan att ha ordentlig koll på exakt vad vi menar

qft "mer mys!"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Detta däremot

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00163/NOJE-26s40...

Det är ju coolt att gå så, dessutom tycker brudar om riktiga män med riktigt häng och inte något halvdant.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Det är ju coolt att gå så, dessutom tycker brudar om riktiga män med riktigt häng och inte något halvdant.

Ok, måste prova och se vad sambon säger

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Det är ju coolt att gå så, dessutom tycker brudar om riktiga män med riktigt häng och inte något halvdant.

Hoppas du skämtar..

Ont: Denna tråd börjar gå överstyr nu, med påhopp och tävligar om vem som är mognast.
Som sagt har mognad faktiskt inte så mycket med ålder att göra..
En 14-åring kan vara mognare än en 22-åring faktiskt.
Tro mig, jag vet. (Gissa hur gammal jag är?)

Permalänk
Medlem

Vuxen och mogen har knappast nåt att göra med ifall man har och isf vad man har för jobb?
Såg en vuxen kvinna(45-50år) med egen frisörsalong på Lyxfällan igår.
(läs: ålder och jobb har inget med mognad och vuxenhet att göra)

ONT: klä er hur ni vill, det viktigaste är att man trivs med sig själv!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Fan så jävla underhållande tråd måste jag säga! Men i min krets av bekanta är det nog ingen som medvetet går runt med häng eller ja möjligen min mindre bror som är raggare då men tror inte ens han brukar ha det.

Annars finns det ju inget som är så gräsligt som häng ner på halva röven så att dom typ inte kan gå utan det ser ut ungefär som när en nerskiten/pissad alkoholist kommer lunkande helt bredbent.

Sen det här med att gå runt med sockarna över byxorna, vafan är det bra för? Okej om man skall cykla eller något då händer det faktiskt att jag också gör det för att byxorna inte skall fastna i kedjan eller bli skitiga men alla snorungar som går runt med det i vardagen? WTF?!

Mode är jävligt underhållande att följa och se hur alla skall apa efter det hela tiden. Själv drar jag runt i sletna jeans, bandtröjor och jeansjacka eller skinnjacka. Man får ju hålla kvar den gamla hårdrockar stilen till döden!

Min morsa höll på att garva ihjäl sig när hon upptäckte att det blivit populärt med tights igen för tjejer. Eller som hon sa till mig "Har det blivit populärt med mummelbyxor nu igen?".
Jag förstod inget av vad hon menade men hon förklarade sen att man kan se läpparna röra sig men man hör inget ljud.
Kan dock se bra ut på tjejer om dom har en lämplig top/tunika som går ner över röven, finns inget värre än tjejer som bara går runt i dessa "mummelbyxor" och en kort top.

Antar ni inte behöver ha en förklaring på vilka läppar jag menar eller? Annars får ni väl googla lite haha.

Mvh,
Viper@God

EDIT: Nu vet jag vad det ser ut som när folk har sådär mega häng så dom knappt kan gå Zeb Macahan såklart eller ja det var väl en slags alkoholist nästan där i västern.