PS3:N-smeknamn: fortsättning!

Permalänk
Medlem

PSN: swerock

Lirar atm Red Dead Redemption
Letar mest efter något roligare MP Online spel, någon som har något tips?

Visa signatur

Dator: Duglig. Padda: Asus Eee Pad Transformer TF101.
Konsol: PS4. Telefon: Nexus 5.

Citera om ni vill ha svar.

Permalänk
Medlem

PSN: Timper90 (adda den som vill!)!

Lirar: Battlefield BC2, Red Dead Redemption.
Kommer köra AC3 när det släpps, samt FFXIV när det kommer i mars månad.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Kaizoku==kaizo92

spelar Battlefield Bad Company 2 och Red Dead Redemption, kommer skaffa Assassin's Creed Brotherhood när det kommer och Final Fantasy XIV till våren

Permalänk
Medlem

Jag har rensat bort alla swecare från min lista, jag spelar aldrig online så jag hade bara en lång lista med folk jag inte känner och det var många som inte hade varit online på flera månader.
Nu har jag bara lagt till folk jag känner IRL och TS kan ta bort mitt nick från förstasidan.
Hoppas ni inte tycker jag är oartig.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

PSN: TheJohan1991

Jag har bara Red Dead Redemption multiplayerspel dock. Sedan så brukar jag ibland låta konsolen vara på när jag inte är där, så bli inte arga om jag ibland inte svarar på era invites

Visa signatur
Permalänk
Medlem

turbi == turbii

Permalänk

bergmanman fyndigt nog.

Sitter just nu och spelar lite COD MW2 Online. Rank 12, så är ju ingen elit direkt.

Spel jag lirar annars är:

God Of War 3
Killzone 2
Uncharted
Uncharted 2
Dirt 2

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

emomk = MyzkoMK

Spelar mest BC2 och MW2 just nu.
Adda mig om ni är intresserade att fixa lite trophies eller bara för att lira.

Permalänk

OT: Finner det lite smålustigt att man väljer att använda SWE när man vill visa att man är från Sverige när rätt bokstavskombination för vårt land är SE. SWE betyder något helt annat...

Visa signatur

80-talet

Permalänk

PSN: Boosing
lirar GT5 och lite annat.

Visa signatur

PSN: Boosing