Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jays_swe
har beställt ett HIS 4870x2 för 3200kr! ^^

En länk eller förklaring på hur du fått det så billigt skulle inte sitta fel:)
MVH

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Medlem

3200x1.25 är min gissning.

Permalänk
Medlem

Jag vill också köpa momsfritt:P haha

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HermitoZ
En länk eller förklaring på hur du fått det så billigt skulle inte sitta fel:)
MVH

beställer från Australien.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Avstängd

tull moms??

Permalänk
Medlem

Antagligen har han räknat med att slippa det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Antagligen har han räknat med att slippa det.

Och chansen är inte speciellt stor men visst kan man lyckas. Eller hm, Australien är iofs inte USA (Geografi Albin, Geografi).

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Ska köpa från dator butiken Asus vversionen kostar 4060 eller 90 om jag såg rätt. Wow min tråd är framgångs rik

Permalänk
Medlem

Vilken dator butik ska du köpa från?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag funderade på att starta en hemsida som heter www.dryg.nu men orkade inte så jag skrev "Vilken dator butik ska du köpa från?" istället. Hur man kan lyckas särskriva Datorbutiken är en gåta.

Edit: Var försent ute, dock lite besviken på innehållet.

Edit2: På www.dryg.nu det vill säga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snytbaggen
Datorbutiken skulle jag tro

Affären heter www.datorbutiken.com
en väldig känd affär

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asusboy
Affären heter www.datorbutiken.com
en väldig känd affär

- Vad snackar du om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Vad snackar du om?

En dator affär jag handlar ifrån lol. nu går vi ju lite offtopic men seriöst känner ni inte igen Datorbutiken. Förkortning DB. Brukar vara på dreamhack.

Permalänk
Medlem

Seriöst så tror och hoppas jag att de flesta driver med dig just nu för att du särskriver "dator butiken" och nu även "dator affär"? Att särskriva Datorbutiken var lite extra extremt även för extrema särskrivare.

Permalänk
Medlem

Sorry är bara 13 om man kan skylla på det =P

Permalänk
Medlem

Du är jätteung då.
Du har inte levt särskilt många år alltså

Blir nog beställning när skräpkortet kommer i lager.
Vilket det som vanligt inte tycks göra.

Permalänk
Medlem

Kan vi sluta diskutera särskrivning i denna tråden nu? Alla förstår ju vad killen menar. Vore trevligt om tråden fick handla om HD4870x2 igen:)

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk

om 5 månader kostar 4870x2 2200:- ??? kan det stämma ?

Visa signatur

8800 GT SLI, Asus P5N-D 750i, 2048 MB PC6400 CorsairXMS2, E8400 @ 3.8Ghz, Noctua NH-U9B CPU Cooler, Ipower Extreme 600w, 500 Gb Samsung Spinpoint, 300Gb Samsung Spinpoint, 320 Gb Toshiba? 500 GB WD Caviar. Massa Noctua Fläktar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HermitoZ
Kan vi sluta diskutera särskrivning i denna tråden nu? Alla förstår ju vad killen menar. Vore trevligt om tråden fick handla om HD4870x2 igen:)

- Personligen så började jag ana att tråden var dömd från början, varför startar man "den enda" officiella tråden om 4870X2 mär man inte ens beskriver kortet i det första inlägget?

Ingen moderator som typ kan komma och trycka > DELETE.

EDIT: När man pratar med den 13-åriga trådskaparen så har tydligen tråden förmånga svar för att det ska vara värt att redigera det första inlägget.
Nej, inga specs på kortet ska förekomma. Det är ju ingen här som har läst första inlägget, eller hur?

Dessutom verkar han vara först med ett 4870X2 i sin ägo...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Personligen så började jag anna att tråden var dömd från början, varför startar man "den enda" officiella tråden om 4870X2 mär man inte ens beskriver kortet i det första inlägget?

Ingen moderator som typ kan komma och trycka > DELETE.

EDIT: När man pratar med den 13-åriga trådskaparen så har tydligen tråden förmånga svar för att det ska vara värt att redigera det första inlägget.

Dessutom verkar han vara först i Sverige med ett 4870X2 på lanseringsdagen.

Jag sa så för att jag inte pallade chatta med dig på MSN du va ju jobbig. Förlåt för att jag skapade en tråd om HD 4870 x2 admin kan radera om ni vill *sigh*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asusboy
Jag sa så för att jag inte pallade chatta med dig på MSN du va ju jobbig

- Du sade vad?

Permalänk
Medlem

Asusboy

Lägg åtminstonde in några länkar till recensioner i första inlägget.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Asusboy

Lägg åtminstonde in några länkar till recensioner i första inlägget.

Kan tänka på det tills nästa gång

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Asusboy
Kan tänka på det tills nästa gång

- Det är inte försent än, snälla, alla som kollar i denna tråd börjar med det första inlägget, bara för att tråden har 200 svar betyder det inte att det första inlägget är värdelöst.

Permalänk
Medlem

Ändra finns det en knapp som heter.

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av euphoria
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=365220

Komplett har lanserat det nu!

- Ja, eller för 10 timmar sedan >_<