Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

CCC muppar

Först vägra catalyst install manager att funka allt, fixade genom att tanka en fix från microsoft.

Men det ploppar ändå upp "package error" i slutet på installationen av 9.3.
Det verkar funka men CCC finns inte på högerklicken, och loggen säger inte mer än första error rutan.

Kört DriverSweeper, CCleaner, Windows clean up, blir fortfarande nå skit kvar och error hela tiden.

Vad står på, går det att fixa?

Permalänk

Du kan ju testa tanka hem en äldre och se om den funkar!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snefan
Först vägra catalyst install manager att funka allt, fixade genom att tanka en fix från microsoft.

Men det ploppar ändå upp "package error" i slutet på installationen av 9.3.
Det verkar funka men CCC finns inte på högerklicken, och loggen säger inte mer än första error rutan.

Kört DriverSweeper, CCleaner, Windows clean up, blir fortfarande nå skit kvar och error hela tiden.

Vad står på, går det att fixa?

Tror att det är ett .NET paket som fattas. 2.0 krävs för att ccc ska starta men uppdatera gärna till 3.5 .

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Tror att det är ett .NET paket som fattas. 2.0 krävs för att ccc ska starta men uppdatera gärna till 3.5 .

Jag har 3.5 sp1

Jag provade att installera CCC separat, samma error i slutet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Du kan ju testa tanka hem en äldre och se om den funkar!

Catalyst 9.2 funkar!

edit: nästan... mom.implementation error när jag loggar in i windows?