Låttips till utspringning studenten!

Permalänk
Medlem

Låttips till utspringning studenten!

Tjosan alla banankramare!

Det är så att jag strax ska ta studenten (:cool: ) och på min skola har vi en tradition att vi klassvis springer av från en båt och upp på en scen och hoppar lite för att fira detta faktum. Till detta krävs förstås ackompanjemang, och det jag undrar är om någon kan tipsa om lämpliga låtar för detta. Det ska bara vara cirka 20-30 sekunder av låten som ska spelas. Meritgivande är upptempo, positiv stämning och gärna kända låtar som alla kan relatera till. Tacksam för förslag!

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk

ACDC- Highway to hell

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Beastie Boys - Fight for your right

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Karate Kid-låten

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Ice Cube, Dr Dre - Natural Born Killaz

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Alice Cooper - Schools Out

School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces

eventuellt
Damn it feels good to be a gangster med Geto Boys

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Usch vad läskigt, känns som det var igår jag gjorde en precis lika dan tråd men det var ju fasen nästan ett helt år sedan...

Jävlar vad tiden går! Ta vara på den!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

lätt ngn prodigy-låt

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Avstängd

Kat DeLuna - Unstoppable kanske ?