Permalänk

Det mesta har väl redan sagts, tänkte bara slänga in mitt ord på att den verkligen är värd att se!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Den sög hästballe!

Var kanske två eller tre roliga scener i filmen men i övrigt var den boring as a mofo.

Han satte nivån med Borat och han når inte ens halvvägs upp den här gången.

Det var ju inte meningen att bara va rolig heller, dock så håller nog inte jag och hela den fullsatta bion med dig om att den Inte var rolig, för det var konstant skratt där inne
Saken är att bruno har en mycket djupare mening som folk överser just för att de fokuserar för mycket på att allt egentligen är gjord för att vara "rolig and that's it". Enligt min mening iaf.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Det var ju inte meningen att bara va rolig heller, dock så håller nog inte jag och hela den fullsatta bion med dig om att den Inte var rolig, för det var konstant skratt där inne
Saken är att bruno har en mycket djupare mening som folk överser just för att de fokuserar för mycket på att allt egentligen är gjord för att vara "rolig and that's it". Enligt min mening iaf.

Hoppas du inte menar att Borats enda syfta var att vara kul och inget mer

Jag förstod att Bruno inte heller bara ska vara enbart rolig, men den var heller inte så himla djup?
När han är på talkshowen med uingen, då höll jag på att gråta av skratt när han nämner Ipoden, men tyvärr var där inte många scener av den magnituden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Vad i filmen är det som är så hemskt och som borde vara barnförbjudet?
Manlig nakenhet?

Vad sägs om all bögporr?

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.