Permalänk
Medlem

Om jag har beställt en dator från er och montering, försvinner garantin om jag öppnar upp datorn?

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Skrivet av Rawrgasm:

Om jag har beställt en dator från er och montering, försvinner garantin om jag öppnar upp datorn?

Nej, det gör det inte

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Tjena inet!
Satt och spånade på fläktar och snubblade över cougar. Ruskigt bra fläkt verkar det som med många bra omdömen. Dock var jag på jakt efter fläktar med blå LED belysning. Tittade på cougars egna hemsida och föga förvånande hade dem fläktar med LED bleysning.
http://www.cougar-world.com/products/fans/cfd_blue_led_fan.ht...
Letade runt bland de stora butikerna och prisjakt där avsaknaden av cougar fläktar var stor. Är det möjligt att ta in dessa ovan? Själv skulle jag köpa dem men behovet av riktigt bra fläktar med LED belysning finns.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Inet
Skrivet av kolocho1:

Hej. Jag gjorde en felanmälan på min Fractal design integra r2 650w och jag fick en ny pga konstiga ljud. Nu har jag dock bestämt mig för att köra SLI. Skulle det gå att få köpa en corsair RM 750w för ett billigare pris om jag skickade in FD nätagget?

Gör så att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så får vi kolla på det!

Skrivet av ThrasherX:

hej inet jag köpte för ett Asus X79 Deluxe som jag fick hem 7/10-13 och installerade moderkortet den 16/10- 13. men efter den första ur plockningen av grafikkortet på moderkortet så lossade den svarta lilla sak som håller fast grafikkortet som sitter på högra sidan på PCI Express'en och den måste ha gått av innan jag fick moderkortet. och jag undrar men behöver väl inte oroa sig om moderkortet skulle gå sönder och man skulle skicka in det till er och dom skulle neka garanti eller sånt?

ASUS är generellt väldigt hårda med fysiska skador på garantiärenden och det är extremt sällsynt att moderkort levereras med skador, men det är svårt att säga något mer konkret utan att se själva skadan.

Om du vill ha ett utlåtande från våra servicetekniker så gör så att du tar bild på "skadan" och skicka in till info@inet.se så kan vi titta på det.

Skrivet av Sicken:

Jag är otroligt sugen på en Asus N550jv. Ni skulle få in ett gäng den 22/10 enligt er hemsida men nu står den som försenad. Finns där nån info om när den kommer dyka upp?

http://www.inet.se/produkt/1970808/asus-n550jv-i7-8gb-gt750m?

Väntar på svar från vår leverantör och återkommer så fort jag vet mer!

Skrivet av DST:

såg idag när jag öppnade min burk att mitt gtx 670 hade bara ett plastspänne på baksidan av kortet för just vrm kylningen. Kan fixa det själv med stripes men då måste man ju öppna det och det vill jag inte förrän garantin gått ut. ska jag lämna in det eller?

Hänger inte helt med på vad du menar är fel med kortet men är det något som är defekt eller saknas så så är det bäst att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så får du hjälp på snabbast och bäst hjälp!

Skrivet av Skuggan74:

Hur länge tänkte ni vänta på svar från Sennheiser om öronkuddar till Sennheiser PC350?
Tycker att ni borde fått ett svar vid det här laget, det är ju ett tag sen ni tog kontakt med dom.

Har dessvärre inte fått svar från Sennheiser men tar och går på igen!

Skrivet av Rawrgasm:

Om jag har beställt en dator från er och montering, försvinner garantin om jag öppnar upp datorn?

Nejdå så länge du bara är försiktig och inte åstadkommer några fysiska skador så gäller garantier precis som vanligt!

Skrivet av Obolla:

Tjena inet!
Satt och spånade på fläktar och snubblade över cougar. Ruskigt bra fläkt verkar det som med många bra omdömen. Dock var jag på jakt efter fläktar med blå LED belysning. Tittade på cougars egna hemsida och föga förvånande hade dem fläktar med LED bleysning.
http://www.cougar-world.com/products/fans/cfd_blue_led_fan.ht...
Letade runt bland de stora butikerna och prisjakt där avsaknaden av cougar fläktar var stor. Är det möjligt att ta in dessa ovan? Själv skulle jag köpa dem men behovet av riktigt bra fläktar med LED belysning finns.

Tack för tipset, vi har tidigare haft Cougar i sortimentet men valt att fokusera på andra då det var väldigt svagt intresse för dessa. Så det är tyvärr inget vi ser som aktuellt att ta in igen i dagsläget.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Har ni några Sapphire Radeon R9 280X 3GB TOXIC på väg in? Vill ha ett till battlefield 4 realesen!

Permalänk
Inet
Skrivet av Sebastian I:

Har ni några Sapphire Radeon R9 280X 3GB TOXIC på väg in? Vill ha ett till battlefield 4 realesen!

Har tyvärr inget datum från vår leverantör just nu. Håll koll på produktsidan för vi uppdaterar så fort vi vet mer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Tack för det snabba svaret!

Permalänk
Inet
Skrivet av Sicken:

Jag är otroligt sugen på en Asus N550jv. Ni skulle få in ett gäng den 22/10 enligt er hemsida men nu står den som försenad. Finns där nån info om när den kommer dyka upp?

http://www.inet.se/produkt/1970808/asus-n550jv-i7-8gb-gt750m?

Borde komma i veckan men väntar på bekräftelse! Återkommer igen.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

det har redan gjort i går att jag skickade in en bild och får se vad dom säger om det, då det känns konstigt att den ska gå av men här en bild som visar hur den är av
https://dl.dropboxusercontent.com/u/10213943/bild.JPG

Permalänk
Medlem

Tjena,

En fråga angående korten MSI 780, MSI 770 och Gigabyte 780 (men egentligen alla Nvidia korten). Får man med spelen AC: Blackflag, Batman: Arkham Origins och Splinter cell? Eller är det inte aktuellt ännu?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C CPU: AMD Ryzen 7 3700X Kylning: Noctua NH-D15 GPU: ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3200MHz Moderkort: ASUS TUF Gaming X570-PLUS SSD: 2x Corsair MP510 960GB M.2, 120GB Intel 330 HDD: WD Black 2TB 7200 rpm PSU: Corsair Vengeance 650M 650W 80+ Silver
Skärmar: ASUS PG279QZ 27", 2x ASUS PG278QE 27"

Permalänk
Inet
Skrivet av Efe:

Tjena,

En fråga angående korten MSI 780, MSI 770 och Gigabyte 780 (men egentligen alla Nvidia korten). Får man med spelen AC: Blackflag, Batman: Arkham Origins och Splinter cell? Eller är det inte aktuellt ännu?

Ny kampanj från Nvidia som lanserades idag: http://www.inet.se/kampanj/1251/nvidia-geforce-pirates-hereos...

AC: Blackflag, Batman: Arkham Origins samt Splinter Cell medföljer *alla* 770/780/TITAN.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Borde komma i veckan men väntar på bekräftelse! Återkommer igen.

Tack för svaren! Jag avvaktar och tar det lite piano så länge.

Permalänk
Medlem

Hej igen,
Har varit intresserad av att köpa ett tenkeyless tangentbord på senaste och märkte idag att ni hade uppdaterat ert sortiment med tre olika Ducky SHINE3 TKL.

Finns det någon info angående när produkten kommer att finnas i lager?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C CPU: AMD Ryzen 7 3700X Kylning: Noctua NH-D15 GPU: ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3200MHz Moderkort: ASUS TUF Gaming X570-PLUS SSD: 2x Corsair MP510 960GB M.2, 120GB Intel 330 HDD: WD Black 2TB 7200 rpm PSU: Corsair Vengeance 650M 650W 80+ Silver
Skärmar: ASUS PG279QZ 27", 2x ASUS PG278QE 27"

Permalänk
Medlem

Hej Inet, är intresserad av och tänkte snart beställa en hel del komponenter av er, bl.a. ett Fractal Design Define XL R2 Svart.
http://www.inet.se/produkt/6909823/fractal-design-define-xl-r...

Någon hum alls, om när ni får in ett exemplar? "Försenad" säger inte så mycket.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Hej. Jag bestämde mig för att köpa ett nätagg från er för ett litet tag sedan men det blev inte av då. Jag undrar om ni kommer att få in fler av Antec HCG-900
för det var den jag bestämde mig för. Tack på förhand.

Permalänk
Inet
Skrivet av CounterStroke:

Hej. Jag bestämde mig för att köpa ett nätagg från er för ett litet tag sedan men det blev inte av då. Jag undrar om ni kommer att få in fler av Antec HCG-900
för det var den jag bestämde mig för. Tack på förhand.

Tyvärr är det inget som vi kommer att ta in igen.

Skrivet av Minsc S2:

Hej Inet, är intresserad av och tänkte snart beställa en hel del komponenter av er, bl.a. ett Fractal Design Define XL R2 Svart.
http://www.inet.se/produkt/6909823/fractal-design-define-xl-r...

Någon hum alls, om när ni får in ett exemplar? "Försenad" säger inte så mycket.

Nästa leverans kommer om 1-2 veckor som det ser ut nu.

Skrivet av Efe:

Hej igen,
Har varit intresserad av att köpa ett tenkeyless tangentbord på senaste och märkte idag att ni hade uppdaterat ert sortiment med tre olika Ducky SHINE3 TKL.

Finns det någon info angående när produkten kommer att finnas i lager?

Landar i mitten på november enligt senaste beskedet från vår distributör.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Saknas delar från corsair.

Tjenare. Fick min dator idag som jag beställde igår. Super snabb leverans
Dock så upptäckte jag att det saknades modekortsdistanser när jag skulle bygga ihop datorn. Jag fick bara en av de fyra som det stod att det skulle vara med i leveransen. Vad ska jag göra åt detta?

Permalänk

Hejhej, jag köpte ett 770 idag och fick inte med alla 3 spel utan att jag fick bara Batman.... Skulle gärna vilja ha AC Black Flag då det var största anledningen jag valde 770 framför 280x.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Hallo !

Hur ser det ut för corsairs RM serie på 1000w ? Datumena verkar flyttas framåt för varje dag som går
http://www.inet.se/produkt/6911686/corsair-rm-1000w-80-gold-m...

Har ni någon info ang detta ?

Visa signatur

NZXT S340 | Newton R2M 650w | EVGA GTX970 SC ACX 2.0 | 16gb Vengeance PRO | I5 4690K @ 4.7/1.35 | z97 Krait | Corsair H100i | Samsung Evo 128 | Corsair GT 120 | 3Tb Lagring | Func KB-460 | DT770 80 Ohm | SS Rival | Benq XL2720T |

Permalänk
Medlem

Tjena, undrar om ni vet ett datum då ni får in ASUS GeForce GTX 780 till sisjön?

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Inet
Skrivet av pr0nz4:

Tjenare. Fick min dator idag som jag beställde igår. Super snabb leverans
Dock så upptäckte jag att det saknades modekortsdistanser när jag skulle bygga ihop datorn. Jag fick bara en av de fyra som det stod att det skulle vara med i leveransen. Vad ska jag göra åt detta?

Skrivet av Sebastian I:

Hejhej, jag köpte ett 770 idag och fick inte med alla 3 spel utan att jag fick bara Batman.... Skulle gärna vilja ha AC Black Flag då det var största anledningen jag valde 770 framför 280x.

Tack på förhand.

Gör så att ni kontaktar oss direkt på info@inet.se så får vi kolla på det!

Skrivet av iskalle:

Tjena, undrar om ni vet ett datum då ni får in ASUS GeForce GTX 780 till sisjön?

Om du menar följande: http://www.inet.se/produkt/5409915/asus-geforce-gtx-780-3gb-d... så borde det komma i lager idag!

Du vet väl att du kan boka upp ett kort i en specifik butik så att du får ett SMS så fort den finns på lager? Lägg i kundvagnen och växla till din butik uppe till höger bara!

Skrivet av Rollickz:

Hallo !

Hur ser det ut för corsairs RM serie på 1000w ? Datumena verkar flyttas framåt för varje dag som går
http://www.inet.se/produkt/6911686/corsair-rm-1000w-80-gold-m...

Har ni någon info ang detta ?

Ska kolla med inköpsavdelningen och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Gör så att ni kontaktar oss direkt på info@inet.se så får vi kolla på det!

Om du menar följande: http://www.inet.se/produkt/5409915/asus-geforce-gtx-780-3gb-d... så borde det komma i lager idag!

Du vet väl att du kan boka upp ett kort i en specifik butik så att du får ett SMS så fort den finns på lager? Lägg i kundvagnen och växla till din butik uppe till höger bara!

Ska kolla med inköpsavdelningen och återkommer!

Jo jag vet, men har vägarna förbi i eftermiddag så tänkte ifall ni har något inne. Det är ett kort med referenskylare jag jagar!

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Inaktiv

Tack Inet för snabba leveranser samt mycket smidig och personlig support!

Permalänk
Inet
Skrivet av iskalle:

Jo jag vet, men har vägarna förbi i eftermiddag så tänkte ifall ni har något inne. Det är ett kort med referenskylare jag jagar!

Det är dessvärre värre med det men vi har 1st kvar i Ringön som vi kan boka upp till dig snabbt om du kontaktar oss på 031-65 27 00!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Rollickz:

Hallo !

Hur ser det ut för corsairs RM serie på 1000w ? Datumena verkar flyttas framåt för varje dag som går
http://www.inet.se/produkt/6911686/corsair-rm-1000w-80-gold-m...

Har ni någon info ang detta ?

Ska preliminärt komma i lager nästa vecka!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Kommer jag som har förhandsbokat Battlefield 4 att få det levererat imorgon torsdag 31 oktober eller skickas det då och kommer fredag eller lördag?

Visa signatur

||PC: Asus M5A78L LE||Amd fx 8320 ||Asus DirectCUII TOP R9 280X||Antec DF-35||Corsair TX650w||500 GB WD caviar blue 7200rpm HDD||Samsung 830 120 GB SSD ||8 GB DDR3|| TABLET: Nexus 7

Permalänk
Inet
Skrivet av wgustavsson:

Kommer jag som har förhandsbokat Battlefield 4 att få det levererat imorgon torsdag 31 oktober eller skickas det då och kommer fredag eller lördag?

Det ska komma idag om du bor söder om Sundsvall och Posten levererar som dom ska!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Beställde mitt GTX 780 i tisdags precis på klockslaget 17.00. Dök upp dagen efter (dvs igår) och fungerade klockrent direkt efter att jag skickat in det i datorn. Tack för supersnabb hantering och bra pris! (ett av de få som gick på 3990:-)

Tyvärr så har jag lagt ned godis så jag fick lite ångesthugg av sötlakritsstången som kom packeterad med kortet...

Permalänk

Hej Inet!
Undrar om ni kommer få in MSI Z87 gaming mATX? I fall att, har ni något preliminärt datum?

Tack på förhand!

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk

Hur kommer det sig att GTX 780 med aftermarket-kylare kom ner på under 4 tusen men sedan gick upp igen? Gigabyte's Windforce version gick från 3990kr till 4490kr t ex. Kommer priserna gå ner igen snart eller är prisökningen permanent?