pirata snow leopard, och intallera windows 7

Permalänk
Medlem

pirata snow leopard, och intallera windows 7

jag har en förra generationens aluminium macbook5,1 med 2.4GHz, 2Gb ram osv. jag skulle vilja göra två saker på den; uppgradera från leopard till snow leopard, utan att betala en krona(tycker jag förtjänar det, datorn var ju onödigt dyr) och sen köra bootcamp och installera windows 7.

har kollat runt ett tag nu och stött på lite olika besked om det ena och det andra, många svar fick jag från den här tråden: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8... men det e fortfarande några saker som jag e lite osäker på.

1. hur funkar mjukvaruuppdateringar till mac osx när man kör illegalt?
2. vilka versioner av de två os:en ska jag ha till min burk?
3. när man installerar mac osx, räcker det då med att jag lånar köpta skivor av en kompis, eller måste jag ha en crackad version?

______
______,)
( ))

Visa signatur

datorer - can't live with them, CAN'T live without them

Permalänk

Aja baja, inget piratsnack.

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk

Uppgraderingsskivan kostar 99 kr! Så, snälla. Så snål kan du väl inte vara?
Det är väl 350 för skivan om det inte är uppgradering?

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

Re: pirata snow leopard, och intallera windows 7

Citat:

Ursprungligen inskrivet av doc7or
jag har en förra generationens aluminium macbook5,1 med 2.4GHz, 2Gb ram osv. jag skulle vilja göra två saker på den; uppgradera från leopard till snow leopard, utan att betala en krona(tycker jag förtjänar det, datorn var ju onödigt dyr) och sen köra bootcamp och installera windows 7.

har kollat runt ett tag nu och stött på lite olika besked om det ena och det andra, många svar fick jag från den här tråden: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8... men det e fortfarande några saker som jag e lite osäker på.

1. hur funkar mjukvaruuppdateringar till mac osx när man kör illegalt?
2. vilka versioner av de två os:en ska jag ha till min burk?
3. när man installerar mac osx, räcker det då med att jag lånar köpta skivor av en kompis, eller måste jag ha en crackad version?

______
______,)
( ))

Right... Så du kan inte betala vad är det, 300 kr för förra generationens? Skaffa ett jobb...

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle inte köpa MAC. Alla gör vi våra val. Dock ska man inte piratkopiera!

Hänvisar till våra regler.
§ 7.

*tråd låst*

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace