Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Avstängd

kylning.com

hur lång tid brukar det ta att få sakerna?

kan inte vänta !!!!

Visa signatur

Propaganda renderar demokrati till en illusion, om än vacker och ståtlig, skenhelig och falsk, dölja den vår diktatur. Dimridån måste vi få bort, en synlig diktatur, skall träda fram i dagens ljus, en konung vi då hälsar och ser.

Permalänk
Medlem

tog 5 månader för mig,

Visa signatur

E

Permalänk
Hedersmedlem

Frågor angående butikers leveranstider hör hemma i Köparens guide, oavsett om butiken i fråga säljer kylning och överklockningsprodukter.

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

varför inte maila dom och fråga? du kommer att få ett svar som säger att dom kommer att skicka sakerna så fort som möjligt och det kommer att ta en vecka för dom att komma fram. Och det är nog det svar du kommer att få härifrån.

Permalänk
Avstängd

jaja det får väll ta den tid det tar!

dom skall väll först hitta produkterna jag beställt i singapore eller nått och sedan pruta och försöka få med dom på ett lååångsamt fraktfartyg för ett öre, och sedan använda postens ekonomi paket, sedan ringer dom väll runt och ser om dom kan fixa något beggagnat, röker lite hash med polararna och driver omkring på stan... kommer hem tja kanske ska skicka iväg sakerna nu... nä vänta ska bonga lite mer... imorgon blir bra.. efter en vecka ... nu jävlar! nu måste jag göra något ! hmm.. vänta det kanske finns någon mer i götet som skall ha saker snart... och min morbror skall ner till götet snart så då kan han ta med sakerna i sin bil och sedan posta ifrån göteborg så det blir billigare..

SÅ LÄR DET GÅ TILL.

jag får lust att starta min egen butik skulle lätt äga!

Visa signatur

Propaganda renderar demokrati till en illusion, om än vacker och ståtlig, skenhelig och falsk, dölja den vår diktatur. Dimridån måste vi få bort, en synlig diktatur, skall träda fram i dagens ljus, en konung vi då hälsar och ser.

Permalänk
Medlem

Två-tre dagar tog det när jag beställde grejer som de hade i lager.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Avstängd

ganska bra tider, men jag blir inte nöjd föränn jag får sakerna dagen efter jag beställde!

allt annat är low klass butik!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan inte uttala mig om hur långt det brukar ta men jag fick iaf vänta till påföljande dag.

Visa signatur

[size="1"]Why drink and drive, when you can take drugs and die?
tux@telia.com
[/size]

Permalänk

jag fick mina saker dagen efter jag hadde beställt:)

Visa signatur

3 Mos 11:10
Men allt i hav och floder som inte har fenor och fjäll — vare sig smådjur eller andra vattendjur — det skall gälla som något avskyvärt för er.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av *GBG*uggbash
ganska bra tider, men jag blir inte nöjd föränn jag får sakerna dagen efter jag beställde!

allt annat är low klass butik!

Det är inte butiken, utan posten som tar god tid på sig...

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)